|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
De eerste namen: -Morbid Angel -Taake -Belphegor -Ensiferum -Nachtmystium -Negura Bunget -Hail of Bullets Tevens dit jaar voor het eerst op de nieuwe locatie! Meer info: http://www.party-san.de/openair/ |
|
Nieuwe locatie ziet er goed uit, was ook wel keihard nodig na al die modderedities. Maar toch wel jammer, vond Bad Berka altijd wel een gezellig durpie. |
|
quote: Iets met asfalt! Hoe fijn!! |
|
Ja, ziet er wel goed uit. Ben benieuwd naar de opzet, vond het in Bad Berka wel erg mooi/leuk. |
|
Nice, Morbid Angel weer naar Europa. Hopelijk ook nog andere data |
|
- Greycloak What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
- Greycloak - Amarantha No regrets and no remorse... |
|
Ik weet het nog niet. Even de rest van de line up afwachten. Ik wil wel weer heel graag, maar ik moet echt naar minder festivals in 2011, want 2010 was veel te veel. |
|
quote: - BlackWizard Ja, wel jammer van Bad Berka, dat was geniaal, maar ik geef ze graag een kans op een nieuw terrein. De filosofie van de organisatoren (qua acts, prijzen, etc.) zit in ieder geval goed, dus ik ga er wel heen |
|
- Greycloak - Amarantha[/quote] - BlackWizard - Bloodcorpse Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
quote: No regrets and no remorse... |
|
quote: +1 |
|
Goede eerste namen, hoop alleen dat Belphegor met hun nieuwe album de schade kunnen beperken, de laatste albums waren nou niet bepaald je van het... Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
- Greycloak - Amarantha - BlackWizard - Bloodcorpse - Marc Beëlzebub Judas |
|
quote: Ik vond Goatreich-Fleshcult en die daarna juist de beste, eerdere werk vond ik een beetje standaard black metal, daarna met de zware vibe en goede productie kreeg het echt een goed eigen gezicht. |
|
PANZERCHRIST (dk) und MELECHESH (nl) kommen aufs Party.San 2011 Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
Nou... ben bang dat ik er dit jaar niet bij ben, gezien mijn werkgever nu blijkbaar ook al gaat bepalen wanneer je je eigen verlof moet gaan inplannen... |
|
Vertel hem dat 'ie kan opflikkeren en dat nog altijd JIJ bepaalt wanneer je je EIGEN vakantie neemt Zelfs al doe je altijd netjes je werk, zodra je niet meer nodig bent word je gewoon aan de kant geflikkerd, is mij nu ook overkomen na 13,5 jaar. Dus we zien jou gewoon bij Party San [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 01-12-2010 9:39] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Sterk punt Hub Een Party San zonder Regeer, dat overkwam mij nog geen enkele keer! Panzerchrist, super vet! Nu weet ik zeker dat ik er weer bij ben |
|
quote: Hub heeft inderdaad wel een punt ja. Gaat hier ook al zo, waarschijnlijk lig ik er volgend jaar na 8 jaar ook uit. Maar je werkgever mag nooit alles bepalen of moet je nu een x aantal weken per se achter elkaar nemen? No regrets and no remorse... |
|
Juist! Kan in de vakantieperiode kiezen uit 25 juli tot 14 augustus of 15 augustus tot 4 september. Heb nu dus maar voor het 2e blok gekozen, zodat ik naar Barther en Wolfszeit kan. Dan kan ik tenminste nog twee festivals meepikken in die vakantie, anders alleen maar PSOA. Maar goed... weinig vrije keuze Voor de overige festivals buiten de vakantie zal het ook loten worden, dus mijn festival seizoen van volgend jaar ziet er niet best uit... |
|
Party San zonder Spongebob is geen party natuurlijk PS: Degene(n) die hun baan kwijt (dreigen) te raken... sterkte!! Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
quote: Dan moet je wel een ontzettende klotebaan hebben als een festival je meer waard is... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ik was wel van plan om erheen te gaan, maar de broer van m'n vriend gaat in augustus trouwen (weet nog niet precies wanneer).... zal je net zien.... |
|
Morbid Angel ook met Tim Jeung op drums? Of gewoon met Pete? Enskedese Kopknikkers Bende |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Volgende pagina |