IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Anti-islamitische (black) metal Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-11-2010 0:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Na al die anti-Christelijke bands uit het hoge Noorden wordt het stilaan tijd dat we de pedootjes met rust laten. Jezus heeft ondertussen de kriebel gekregen en al hangend aan het kruis is dat niet leuq.

Het werd dus onderhand ronduit vreemd dat die mannen met hun grote muil die andere godsdienst nog niet hadden geblasfemeerd.
En wat blijkt? De meeste uitgesproken anti-Islambands komen uit het Middenoosten! bvb The Arabic Anti Islamic Legion Present

vreemd?

soms demo's nog maar toch

natuurlijk ook uit Amerika
in ware Crush The Lies stijl

maar voor de rest? Europa is stil, ofwel is het een soort van debiele NSBM wat je terugvindt.

Of zijn er mensen die kennis hebben van dergelijke bands?

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 30-11-2010 0:40]

signature

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 30-11-2010 0:42 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Interessant!

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 30-11-2010 0:44 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

zeer vreemd..., dat eerste nummer ragt wel flink!

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 30-11-2010 0:46]

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 30-11-2010 0:47 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Hehe, blijft even kansloos als de meerderheid van de anti-christenenteksten.

Boeiender

Helvete
Usericon van Helvete
Posted 30-11-2010 0:50 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Gelukkig is er nog meer dan genoeg black metal waarbij de teksten niet over religie gaan.

Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 30-11-2010 0:55 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

TMDC?

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 30-11-2010 0:56 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 30 november 2010 0:55 schreef Nimbus het volgende:
TMDC?

Ja, tijdje geleden alweer.

Boeiender

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 30-11-2010 12:36 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Op de laatste Vazal cd staat er ook een nummer over.

Je moeder.

Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 30-11-2010 12:40 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

leuke invalshoek. Wanneer komen de moskee branden?

IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-11-2010 12:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

meteen opblazen toch?

signature

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-11-2010 12:57 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2010 12:43 schreef Hypnos het volgende:
meteen opblazen toch?
Ze zijn toch groot zat? En verder, groei toch eens op. Eenzijdig op geloven hakken is puberaal. Islamkritiek is prima, gristenkritiek ook, maar moet dat nu zo?

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-11-2010 13:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

wat betekent "groot zat"?

misschien is het puberaal, maar is anti ook niet een vorm van kritiek?

verder heb ik nooit gezegd dat ik fan ben van "het genre" op zich, ik zie het als een logische evolutie in de underground

enne, eenzijdig geloven vinnek eigenlijk ook ferm puberaal hoor

nog niet veel ontdekt wat muzikaal de moeite is trouwens

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 30-11-2010 13:02]

signature

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 30-11-2010 13:12 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2010 0:39 schreef Hypnos het volgende:
En wat blijkt? De meeste uitgesproken anti-Islambands komen uit het Middenoosten! bvb The Arabic Anti Islamic Legion Present

vreemd?

Nee, totaal niet vreemd en bijzonder logisch zelfs, want daar is dat de dominante onderdrukkende cultuur en hier niet. We kunnen hier ook wel gaan lopen huilen over hoe slecht het communisme is, maar dat spreekt toch bijna niemand aan en zou ook niet snel iemand opkomen om er moeilijk over te doen omdat we er geen donder last van hebben.

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-11-2010 13:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ja dat klopt, maar als je verhalen hoort van metalheads die gevangen genomen worden omwille van het dragen van bandshirts... ik zou haast denken dat niemand het zelfs ook maar zou durven denken om metal te maken, laat staan anti-islamitische

ik vinnet ook wel logisch, aan de ene kant dan, maar om het in de praktijk te zien
... mai

signature

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 30-11-2010 13:15 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Ik denk dat het ook goed zo gegaan kan zijn dat die lui gewoon metal wilden maken, merkten dat er lui als gevolg van metaluitingen opgepakt werden en pas daarna naar anti-islamitische metal zijn gegaan.

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 30-11-2010 13:21 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Over puberaal gesproken, de songtitels zeggen genoeg... Toch?

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 30-11-2010 13:21 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Je moet aardig fanatiek zijn, wil je dat risico nemen. En fanatiek wordt je denk ik pas echt als je er flink mee geconfronteerd wordt.

Hoewel het dan logischer is dat je wat anders doet dan er muziek over maken maar dat terzijde.

Je moeder.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-11-2010 13:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ja, redenen genoeg. Verkracht worden door een geestelijke, familie dood in Holy War, ...

alleen ja, hier word je niet gemarteld omdat je anti-religieuze muziek maakt (anti-Christelijk dan). Daar wel. Je moet maar durven.

signature

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-11-2010 13:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2010 13:21 schreef Dirge for november het volgende:
Over puberaal gesproken, de songtitels zeggen genoeg... Toch?
sowieso schat ik het gemiddeld intellectueel niveau niet al te hoog in in bvb Irak , zeker niet als het om de kennis van het Engels gaat

signature

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 30-11-2010 13:25 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Ach, anti-christelijke black metal kent ook maar kort enkele bands die echt goede teksten schrijven.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-11-2010 13:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2010 13:25 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ach, anti-christelijke black metal kent ook maar kort enkele bands die echt goede teksten schrijven.

be-amen, ik doe

signature

Bastet
Usericon van Bastet
Posted 30-11-2010 14:26 by Bastet Wijzig reactieProfiel van BastetQuote dit bericht

ik ben Anti-Anti-godsdienstige black metal.

Bastet
Usericon van Bastet
Posted 30-11-2010 14:30 by Bastet Wijzig reactieProfiel van BastetQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2010 13:14 schreef Hypnos het volgende:
ja dat klopt, maar als je verhalen hoort van metalheads die gevangen genomen worden omwille van het dragen van bandshirts... ik zou haast denken dat niemand het zelfs ook maar zou durven denken om metal te maken, laat staan anti-islamitische

ik vinnet ook wel logisch, aan de ene kant dan, maar om het in de praktijk te zien
... mai

Het feit dat ze opgepakt worden heeft niets te maken met de leer van Mohammed vzmh, maar met de leer van enkele mannen met kleine pietjes die de bevolking willen onderdrukken.
Ik vind het dus dom dat ze die schuld dan bij de Islam zouden leggen.
Zou hetzelfde zijn als dat wij zouden zeggen : Priesters zijn Pedo's en dat komt allemaal door de bijbel/jezus/het christendom zelf.

Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 30-11-2010 14:34 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 30 november 2010 14:30 schreef Bastet het volgende:
Priesters zijn Pedo's en dat komt allemaal door de bijbel/jezus/het christendom zelf.

Ik snap het probleem niet.

IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-11-2010 14:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2010 14:30 schreef Bastet het volgende:
Het feit dat ze opgepakt worden heeft niets te maken met de leer van Mohammed vzmh, maar met de leer van enkele mannen met kleine pietjes die de bevolking willen onderdrukken.
Ik vind het dus dom dat ze die schuld dan bij de Islam zouden leggen.
Zou hetzelfde zijn als dat wij zouden zeggen : Priesters zijn Pedo's en dat komt allemaal door de bijbel/jezus/het christendom zelf.

begrijp ik, alhoewel ik zowel inhoudelijk als qua volgelingen redenen genoeg vind om rechtstreeks de leer aan te vallen. Dogma's, stellingen , gedragingen, ...

daarnaast heb je inderdaad de clerus, de mannen met de kleine pietjes, de pedo's, de whatevers. De link tussen de leer en hun gedrag/oppressie is bespreekbaar, maar dat is voor mij geen reden om ze ongemoeid te laten

en dan heb je inderdaad de volgelingen. Vrijgevochten of niet, ze volgen. In de naam van wie? Maakt mij niet uit, ze volgen. Kort door de bocht? Mogelijk, maar daarom niet geheel onterecht wanneer het op emotie aankomt.

dus hoe mooi de leer in wezen zou kunnen zijn, de realiteit leert me dat het niet zo is uitgedraaid. Van mij moeten ze niet alle schriften verbieden en verbranden, maar het is wel de kern van "het kwaad" (brrr, dat is evil). Ik bedoel maar, net als Oppenheimer het zo misschien niet bedoelde, het gevolg ervan is iets wat me niet aanstaat. En daarom mag ik ook Oppenheimer verachten en beschimpen.

al val ik nog steeds liefst de clerus en de (niet vrijgevochten) volgelingen aan.

Het is dan ook Anti-Islamitische black, niet anti-koran black metal. Dat zou ik zelfs met mijn nbarrow-minded benadering iets te narrow vinden om wild van te gaan worden.

signature

Bastet
Usericon van Bastet
Posted 30-11-2010 14:49 by Bastet Wijzig reactieProfiel van BastetQuote dit bericht

Daar heb je gelijk.
Ik heb gewoon 't probleem dat ik bijt op iedereen en alles die anti-Islam is, gewoon omdat ze in 90% van de gevallen gewoon niet begrijpen waar 't om gaat.

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com