|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Bruce Banner |
|
quote: Bruce Banner |
|
quote: ontgroend is met een D, niet met een T no text supplied |
|
quote: pfff, ik zie alweer dat jij een n00b bent, ik moet spelfouten maken ter vermaak van Ashera I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: da's nu alweer ~Narsil Bruce Banner |
|
quote: He, ik ben nog old-school en nu weer optopic dames! I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:n00b Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Komt op hetzelfde neer. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Om maar even Claw een beetje bij te staan als Negatieve Zeikerd: Met die vet leuke nieuwe leden die als een gek naar de 50 posten zodat ze bij onzin kunnen, en ook al die gezellige nietszeggende gasten die hun even nietszeggende vriendin naar dit forum halen om vervolgens biertjes, kussmileys e.d. naar elkaar te posten, wordt MIJN opstelling tegenover nieuwe leden er uiteraard niet beter op. Stelletje leeghoofdige truffels. Zo. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 19-07-2003 16:51] |
|
quote:tmf chat? |
|
quote: had je een specifiek iemand op het oog, kerel? Bruce Banner |
|
quote:Ik zal het nooit meer doen. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Jee zeg, beetje last van de warmte ofzo? Je zou het ook aardig kunnen brengen, tis maar een idee... Het totaal aan intelligentie op deze aarde is een constante, de wereldbevolking neemt toe... |
|
quote: gneheheheh Yuck Fou dwaalspoor Bruce Banner |
|
quote: Dankuwel. Dit is precies hoe ik er ook over denk. Maar als ik het zeg wordt ik weer voor ongesteld uitgemaakt enzo door Vampie. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: het zijn echt niet alleen maar smileys die er gepost worden, maar ze vallen natuurlijk wel extra op. Maar dan is mijn vraag: waarom maak je je er druk om? als je n00bs like me en wie dan ookniet mag, dan lul je er toch niet mee? ga je wat anders doen ofzo. Het is nog altijd een openbare aangelegenheid hier. ik dank U Bruce Banner |
|
quote:fuck off, als je gay wil zijn en inhoudloos breezah gelul wil typen gaat u maar naar de tmf chat ofzo. |
|
quote: leuk, erg origineel... ik zag je er een handvol posts geleden nog om lachen Bruce Banner |
|
quote:om hoe dwaallicht het omschreef ja, maar hij heeft in principe gelijk. dit is een forum geen chat box |
|
quote: true. Maar zoals ik al zei: dan praat je toch niet met die nieuwe lui?! gefeliciteerd: je hebt al 1 gesprekspartner minder, namelijk LAIN. wees gegroet Bruce Banner |
|
quote: Ik heb niks persoonlijks tegen mensen die ik niet eens ken, zoals jijzelf. En ik lul graag met iedereen, dat maakt niet uit, maar wel in het LULTOPIC. Ik hou niet bij wie er allemaal hoeveel over metal post, maar als ik die Lalaith zie, dan ben ik geneigd het met Dwaallicht eens te zijn en te zeggen "die komt hier alleen om met kusjes en bier-smileys naar haar vrienden te gooien". En nogmaals, zolang ze in het lultopic blijft heb ik er TOTAAL GEEN problemen mee, maar serieuze topics vervuilen is zo'n beetje de hoogste schanddaad die je kunt verrichten op een forum imo. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: dat laatste ben ik het mee eens. Maar jij ziet alleen maar die smileyshit staan. En om in t lultopic te kunnen posten moet je toch echt 50 posts gemaakt hebben. Daar is ze mee bezig (concerten/algemeen ff intro'tje enzo..) als daar wat smileys aan te pas komen dan moet dat toch kunnen? kijk ook eens naar andere lui (die hier al eeuwen zitten)! daar zie ik genoeg "een-smiley-reacties", OOK in de serieuze topics, maar daar wordt nix over gexegd, want dat zijn geen n00bs Ik ken Lalaith persoonlijk, en laat ik je dit zeggen: ze is GEEN tmf-breezah materiaal, en ze komt hier ZEER ZEKER niet om de boel te vergallen. alright? Ik rust mijn kaas, en dank u wederom Bruce Banner |
|
Ja, het offtopic niveau ligt over het algemeen hoger dan gewenst imo. Maar dat is een ander verhaal. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: dat is het deels, ja. Zolang je maar weet dat lalaith niet iemand is die alleen met smileys komt gooien. Bruce Banner |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |