|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Idd! Ik geloof dat ik op 3 woorden per post gemiddeld zit. |
|
Kvin het egt weer tyd om dees topik omhoog te skuppe. D'r zijn weer een zooi nieuwe aanmeldingen geweest -iedereen welkom daar niet van- maar willen jullie a.j.b. een beetje jullie taal ont-mongoolen. Zie bovenstaand voorbeeld. |
|
ja idd woorden als "ontmongoolen" kunnen egt nie! |
|
quote: Inderdaad, echt, niet enzo. |
|
Volgens mij voelen sommige zich hier elitair.Als er een paar mensen elitair mogen zijn ben ik dat overigens |
|
quote:Je hebt niet genoeg posts! eh... |
|
Misschien een ZM-Inburgeringscurcus? |
|
quote: Ik post ook niet constant zoals andere mensen hier om de zeggen dat ik helemaal blij in huis loop rond te huppelen omdat ik verliefd ben ofzo en pssst... vergelijk onze ZM ervaring eens |
|
Kijk is beter. Zag je het "ehh....." niet. Onze opstelling tegenover -@)(@*8329 was ook weer erg positief |
|
Sommige mensen roepen het over zichzelf uit. |
|
Kunnen jullie mij even ontmaagden.. ik heb de 100 inmiddels gehaald hoor...! |
|
quote: |
|
Hallo! Nou, ik ben dus nieuw op dit forum, al ken ik al wel wat mensen die hier ook regelmatig 'rondhangen'... Ik heb 1 vraagje, hoe kan ik zo'n user icon (zo'n plaatje onder m'n naam) toevoegen? Misschien raar, maar ik heb geen idee hoe dit moet, kan iemand me dit vertellen? Alvast bedankt! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Bij je profiel naast het vakje usericon in die regel het adres (de url) naar het plaatje zetten dat je erop wilt hebben |
|
oké, bedankt voor de snelle reactie, zal het 's proberen! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Idd en dus niet vanaf je C-schijf. Bazzio Attacks!!! |
|
ff kijken of het gelukt is... ..."Hate can only create more hate"... |
|
nee dus ..."Hate can only create more hate"... |
|
Welkom, mooi kruisje! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Plaatje moet op een server staan en 60x60 pixels zijn (liefst) Bazzio Attacks!!! |
|
Ik ben naar mijn documenten gegaan, en toen naar de map 'mijn afbeeldingen', daar heb ik op een plaatje geklikt, de url (C: en dan nog wat) heb ik gekopieerd en geplakt in het vakje naast user icon... Wat doe ik verkeerd? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Dankje! Sorry, ben niet zo'n kei op de computer... Snik... Daarom heb ik jullie hulp dus nodig! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Heb je webruimte bij je provider??? Bazzio Attacks!!! |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |