|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Niet waar. En daar laat ik het bij. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Sure. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Tja, wat mij betreft hoeven mensen zich echt niet te gaan verdedigen, dat is nl. GAY. Ik heb dan ook niet iets persoonlijks tegen mensen die ik toch niet ken. Echter, ik zie een patroon de laatste tijd (nou ja, om de zoveel tijd keert het terug) van een stel nieuwelingen die er met z'n allen een ENORM theekransje van maken. Dus dan laat ik mijn onvrede blijken, en als je dan nieuw bent en theemuts en je voelt je aangesproken dan heb je pech heh, Leeghoofden Lain en Lalaith! Het kan me niet schelen hoeveel procent van je posts wel niet in een muziektopic staat of hoe vaak je woorden van meer dan twee lettergrepen gebruikt of dat je toevallig ook wel eens WEL serieus kan zijn, ik vind de posts van truffelniveau. Doe er maar mee wat je niet laten kan (nl. het persoonlijk opnemen en denken dat 'ik je moet hebben') en veel succes met posten . |
|
Kom hier nu zo'n 1,5 jaar maar post niet zoveel dus daarom zullen veel van jullie mij nog steeds als nieuw zien, boeien? Weet nog wel, toen ik net hier was had ik een vraag dus zocht braaf de desbetreffende topic ervoor op om de vraag daar te stellen en toen kreeg ik van iemand op m'n flikker omdat ik een oude topic omhoog had gehaald, wist ik veel dat dat niet mocht, als het niet zo was zou die toch allang gedelete zijn? Ach ja... Ben zelf moderator op een ander forum en daar gaat het er een stuk braver aan toe, dus was wel ff wennen hier (Maar wat ik dus wel eens hier en op andere forums doe als ik een bepaalde reactie erg vaag vind, is ff op de profile klikken en kijken of er een leeftijd bij staat, valt me op dat de mensen met de meest vage reacties vaak erg jong zijn! Niet dat dat veel zegt, maar soms wel...) ach ja... boeien... shake hands en braaf spelen www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
quote: Mag ik toevoegen: een erg FOUTE reactie, met name volgens die definitie van een forum. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Lle au'? Amin delotha lle!Amin feuya ten’ lle! Dolle naa lost! Antolle ulua sulrim! Lle tela? (heb je weer wat om over te zeiken ) Als je me een leeghoofd vindt, dan vind je dat maar. Daar treur ik echt niet om. Ik wens je een fijn Lain en lalaith-loos leven toe kerel! gegroet Bruce Banner |
|
quote: hier nog een leeghoofd..kan ik me ergens aanmelden? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: |
|
quote: leeghoofden@bebouwde.com Bruce Banner |
|
Misschien kunnen we een groep gaan vormen, lijkt me gezellig Het totaal aan intelligentie op deze aarde is een constante, de wereldbevolking neemt toe... |
|
quote: Jenje erbij, club compleet Bruce Banner |
|
quote: R.A.E.B.C. retards against escaping brain cells [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 20-07-2003 21:17] |
|
quote:Tja .. hippies he .. |
|
het was toch NO MA'AM? Bruce Banner |
|
als ik paul was zou ik iedereen bannen en lekker in m'n eentje hier gaan zitten posten No meat is sweater |
|
quote:Maar dan kan ie niemand flamen .. whats the use then ?? |
|
Nieuwe regels: je moet minimaal 26325 posts hebben voordat je in Onzin mag posten jullie HARD Bruce Banner |
|
quote: oh oh .. how painful |
|
quote: Nee joh, da's veel te lang, kunnen we nooit onthouden Het totaal aan intelligentie op deze aarde is een constante, de wereldbevolking neemt toe... |
|
quote:Daarom staat er een afkorting bij Of is de afkorting te lang? |
|
quote: ik stel voor dat de groep voor leeghoofden gewoon " " gaat heten. nogmaals een flinke vinger up your arse Dwaallicht en Jenje Bruce Banner |
|
quote: Jongen dat is een geweldig iets. In onzin posten boeit niet.. Ik ben voor! Is goed voor het forum. |
|
quote:Geen gek idee ... vandaag al weer 3 bans op naam staan. Dookie, Warrior of Odin en nog 1 waar ik nu al de naam van vergeten ben |
|
quote: Ja natuurlijk, ál die woorden, dat gaat natuurlijk helemáál niet lukken, leeg als we zijn... Het totaal aan intelligentie op deze aarde is een constante, de wereldbevolking neemt toe... |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |