|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Thanx mate! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: denk jij nu echt dat ze het dan sneller had gesnapt? Moet je weer uitleggen waar ze die link voor moet gebruiken ed. Ik dnek dat het zo best vriendelijk door de forummers is opgelost |
|
quote: Je bent liever een eikel tegenover newbies. Erg proffesioneel. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Zal me benieuwen hoe lang TN nog mod is... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Hmm, TNightmare, ik kan me voorstellen dat je als je precies weet hoe alles werkt en veel verstand hebt van computers en alles daar om heen je je ergert aan mensen die van veel dingen verstand hebben behalve van computers! Maar toch vind ik dat ik het best netjes heb gevraagd en me heb verontschuldigd voor het feit dat ik een paar keer moest uitproberen of m'n user icon nou werkte of niet... Ik wist helaas niet dat er hier al een topic over was (ook niet naar gezocht eerlijk gezegd) maar dan nog... Mensen hebben gelijk als ze zeggen dat ik het dan misschien nog niet meteen had gesnapt, ik ben goed geholpen dus wat is het probleem? Thanx aan iedereen die er geen probleem van maakt! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik neem Immortella helemaal niks kwalijk hoor . Ik maak slechts een observatie. Of eigenlijk 2: Dat in dit topic al precies hetzelfde staat als op de afgelopen anderhalve pagina: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=2383 en dat niemand van de 'oudere' ZM'ers dat topic gezocht heeft. Maar is al goed, probleem is opgelost. [edit] Ghouliette: mocht het dan nog niet duidelijk zijn, dan hadden de vragen over haar user-icon in dát topic gestaan ipv hier. [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 10-05-2003 13:19] |
|
quote: Bah, wat heb ik toch een hekel aan Twentse ZM-ers. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
God, ik zit hier 2 dagen, en ik heb blijkbaar in mn 1e post ofzo wat verkeerd gezegt. als je even zin hebt om sarcstisch een reactie te posten, komt de truee viking brigade je helemaal de grond in stampen.Geef die misanthropen een subaacount ofzo dunne_hein.forum.zwaremetalen.com, met een forum, waar ze in hun eentje kunnen heerschen. |
|
Klinkt als een gezellie forum Maar ff serieus..als de newbee zich leuk opstelt doe ik ook leuk. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ja, Nou, ik geef toe, mn eerste post zijn nou niet echt een ideale entree. *maargoed. als je weinig slaapt, tik je ook weinig zinnigs*. Maargoed, zoals je kan zien,ben ik hopelijk zo snel mogenlijk gewist en weg. |
|
He, je hebt trouwens dezelfde naam als me broer |
|
Hmm...misschien helpt eerst lezen voor je post ook wel..mensen die hier met een flink 'hier ben ik ' gehalte binnen komen..tja..die vragen er wel een beetje om. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
En het is hier geen hippie forum. Als je zo'n grote knul bent kan je een beetje commentaar ook wel hebben! Zenial |
|
quote: Kan ik ook wel. Alleen het is Alleen maar |
|
quote: he Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Pfff hoe lang zit je hier al? Je begint met schelden en je gaat door met zeuren! Vind je het gek dat je commentaar krijgt? Zenial |
|
quote: Daarom wil ik ook weg, en dan een her-entree maken, als ik daar zin in heb. Denk niet dat ik zo nog een eerlijke kans krijg, heb al behoorlijk wat van de oude garde tegen me in het harnas. eerst denken dan posten inderdaad. |
|
quote: Je account zal echt niet gedeletet worden hoor. Dat zou de databank een beetje corrumperen. Ofwel post je voort (al dan niet onder deze naam), ofwel niet. Zo simpel is dat. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: jezus ben je ongesteld ofzo, zit niet zo te zeuren wees een vent en maak er wat van. In het echte leven kun je ook niet steeds opnieuw beginnen hoor. *mannen*zucht* |
|
quote: Ik ook van jou I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: O heerlijk!. mag ik mn houten kruis nu neerleggen en mn doornenkrans afdoen?. kwas er even helemaal doorheen |
|
tip: stop met het posten hiet, en ga nuttigere dingen posten in topics. (sjezus aan sommige mensen moet echt alles uitgelegd worden) |
|
Kunnen we nu weer een ietsje on topic? I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Het ligt er natuurlijk ook aan wat voor 'nieuwe leden'het zijn. Als ze waren zoals ik in het begin was kan ik me wel iets voorstellen dat iedereen hun afkraakt. |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |