IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Opstelling tegenover nieuwe leden Vorige pagina | Volgende pagina
Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 09-05-2003 0:07 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2003 19:32 schreef No Nonsense het volgende:
Ha schoonheid!


Thanx mate!


..."Hate can only create more hate"...


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 09-05-2003 11:45 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Anderhalve pagina over dat stomme user-icon terwijl je met de search een topic kunt zoeken waar dat al precies in uitgelegd staat (met dezelfde discussie en fouten). Je hoeft geen moderator te zijn om dergelijke service te verlenen aan je mede-forummers... Onder het motto "ik ben aardig voor newbies" bijvoorbeeld .


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-05-2003 15:40 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2003 11:45 schreef TNightmare het volgende:
Anderhalve pagina over dat stomme user-icon terwijl je met de search een topic kunt zoeken waar dat al precies in uitgelegd staat (met dezelfde discussie en fouten). Je hoeft geen moderator te zijn om dergelijke service te verlenen aan je mede-forummers... Onder het motto "ik ben aardig voor newbies" bijvoorbeeld .

denk jij nu echt dat ze het dan sneller had gesnapt? Moet je weer uitleggen waar ze die link voor moet gebruiken ed. Ik dnek dat het zo best vriendelijk door de forummers is opgelost


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 09-05-2003 15:43 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2003 11:45 schreef TNightmare het volgende:
Anderhalve pagina over dat stomme user-icon terwijl je met de search een topic kunt zoeken waar dat al precies in uitgelegd staat (met dezelfde discussie en fouten). Je hoeft geen moderator te zijn om dergelijke service te verlenen aan je mede-forummers... Onder het motto "ik ben aardig voor newbies" bijvoorbeeld .


Je bent liever een eikel tegenover newbies. Erg proffesioneel.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 09-05-2003 18:02 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Zal me benieuwen hoe lang TN nog mod is...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 10-05-2003 0:24 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2003 11:45 schreef TNightmare het volgende:
Anderhalve pagina over dat stomme user-icon terwijl je met de search een topic kunt zoeken waar dat al precies in uitgelegd staat (met dezelfde discussie en fouten). Je hoeft geen moderator te zijn om dergelijke service te verlenen aan je mede-forummers... Onder het motto "ik ben aardig voor newbies" bijvoorbeeld .


Hmm, TNightmare, ik kan me voorstellen dat je als je precies weet hoe alles werkt en veel verstand hebt van computers en alles daar om heen je je ergert aan mensen die van veel dingen verstand hebben behalve van computers!
Maar toch vind ik dat ik het best netjes heb gevraagd en me heb verontschuldigd voor het feit dat ik een paar keer moest uitproberen of m'n user icon nou werkte of niet...
Ik wist helaas niet dat er hier al een topic over was (ook niet naar gezocht eerlijk gezegd) maar dan nog... Mensen hebben gelijk als ze zeggen dat ik het dan misschien nog niet meteen had gesnapt, ik ben goed geholpen dus wat is het probleem?
Thanx aan iedereen die er geen probleem van maakt!


..."Hate can only create more hate"...


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 10-05-2003 13:18 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik neem Immortella helemaal niks kwalijk hoor .

Ik maak slechts een observatie. Of eigenlijk 2:

Dat in dit topic al precies hetzelfde staat als op de afgelopen anderhalve pagina:

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=2383

en dat niemand van de 'oudere' ZM'ers dat topic gezocht heeft.

Maar is al goed, probleem is opgelost.

[edit] Ghouliette: mocht het dan nog niet duidelijk zijn, dan hadden de vragen over haar user-icon in dát topic gestaan ipv hier.

[Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 10-05-2003 13:19]


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 10-05-2003 13:20 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 8 mei 2003 20:55 schreef No Nonsense het volgende:
O N T O P I C.




Bah, wat heb ik toch een hekel aan Twentse ZM-ers.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Mennuz
Lassie Legioen
Usericon van Mennuz
Posted 14-06-2003 11:13 by Mennuz Wijzig reactieProfiel van MennuzQuote dit bericht

God, ik zit hier 2 dagen, en ik heb blijkbaar in mn 1e post ofzo wat verkeerd gezegt. als je even zin hebt om sarcstisch een reactie te posten, komt de truee viking brigade je helemaal de grond in stampen.Geef die misanthropen een subaacount ofzo dunne_hein.forum.zwaremetalen.com, met een forum, waar ze in hun eentje kunnen heerschen.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 14-06-2003 11:17 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Klinkt als een gezellie forum

Maar ff serieus..als de newbee zich leuk opstelt doe ik ook leuk.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Mennuz
Lassie Legioen
Usericon van Mennuz
Posted 14-06-2003 11:21 by Mennuz Wijzig reactieProfiel van MennuzQuote dit bericht

Ja, Nou, ik geef toe, mn eerste post zijn nou niet echt een ideale entree. *maargoed. als je weinig slaapt, tik je ook weinig zinnigs*. Maargoed, zoals je kan zien,ben ik hopelijk zo snel mogenlijk gewist en weg.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 14-06-2003 11:21 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

He, je hebt trouwens dezelfde naam als me broer


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 14-06-2003 11:26 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Hmm...misschien helpt eerst lezen voor je post ook wel..mensen die hier met een flink 'hier ben ik ' gehalte binnen komen..tja..die vragen er wel een beetje om.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 14-06-2003 11:36 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

En het is hier geen hippie forum. Als je zo'n grote knul bent kan je een beetje commentaar ook wel hebben!


Zenial


Mennuz
Lassie Legioen
Usericon van Mennuz
Posted 14-06-2003 11:40 by Mennuz Wijzig reactieProfiel van MennuzQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2003 11:36 schreef Zenial het volgende:
En het is hier geen hippie forum. Als je zo'n grote knul bent kan je een beetje commentaar ook wel hebben!


Kan ik ook wel. Alleen het is Alleen maar


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 14-06-2003 11:44 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2003 11:40 schreef Mennuz het volgende:
Kan ik ook wel. Alleen het is Alleen maar


he


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 14-06-2003 11:48 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 14 juni 2003 11:40 schreef Mennuz het volgende:
Kan ik ook wel. Alleen het is Alleen maar

Pfff hoe lang zit je hier al? Je begint met schelden en je gaat door met zeuren! Vind je het gek dat je commentaar krijgt?


Zenial


Mennuz
Lassie Legioen
Usericon van Mennuz
Posted 14-06-2003 11:54 by Mennuz Wijzig reactieProfiel van MennuzQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2003 11:48 schreef Zenial het volgende:
Pfff hoe lang zit je hier al? Je begint met schelden en je gaat door met zeuren! Vind je het gek dat je commentaar krijgt?

Daarom wil ik ook weg, en dan een her-entree maken, als ik daar zin in heb. Denk niet dat ik zo nog een eerlijke kans krijg, heb al behoorlijk wat van de oude garde tegen me in het harnas. eerst denken dan posten inderdaad.


Lies
Usericon van Lies
Posted 14-06-2003 12:03 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2003 11:54 schreef Mennuz het volgende:
Daarom wil ik ook weg, en dan een her-entree maken, als ik daar zin in heb. Denk niet dat ik zo nog een eerlijke kans krijg, heb al behoorlijk wat van de oude garde tegen me in het harnas. eerst denken dan posten inderdaad.

Je account zal echt niet gedeletet worden hoor. Dat zou de databank een beetje corrumperen. Ofwel post je voort (al dan niet onder deze naam), ofwel niet. Zo simpel is dat.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-06-2003 15:07 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2003 11:54 schreef Mennuz het volgende:
Daarom wil ik ook weg, en dan een her-entree maken, als ik daar zin in heb. Denk niet dat ik zo nog een eerlijke kans krijg, heb al behoorlijk wat van de oude garde tegen me in het harnas. eerst denken dan posten inderdaad.

jezus ben je ongesteld ofzo, zit niet zo te zeuren wees een vent en maak er wat van. In het echte leven kun je ook niet steeds opnieuw beginnen hoor.
*mannen*zucht*


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 14-06-2003 15:08 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 14 juni 2003 15:07 schreef ghoulliette het volgende:
*mannen*zucht*


Ik ook van jou


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Mennuz
Lassie Legioen
Usericon van Mennuz
Posted 14-06-2003 15:12 by Mennuz Wijzig reactieProfiel van MennuzQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2003 15:07 schreef ghoulliette het volgende:
jezus ben je ongesteld ofzo, zit niet zo te zeuren wees een vent en maak er wat van. In het echte leven kun je ook niet steeds opnieuw beginnen hoor.
*mannen*zucht*


O heerlijk!. mag ik mn houten kruis nu neerleggen en mn doornenkrans afdoen?. kwas er even helemaal doorheen


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-06-2003 15:13 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

tip: stop met het posten hiet, en ga nuttigere dingen posten in topics.

(sjezus aan sommige mensen moet echt alles uitgelegd worden)


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 14-06-2003 16:14 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Kunnen we nu weer een ietsje on topic?


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


R.
Usericon van R.
Posted 14-06-2003 16:22 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Het ligt er natuurlijk ook aan wat voor 'nieuwe leden'het zijn. Als ze waren zoals ik in het begin was kan ik me wel iets voorstellen dat iedereen hun afkraakt.


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen