|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: 1000 voor mij Je moeder. |
|
quote: k heb dus nog een lange weg te gaan |
|
quote: weathercast geeft maar 5 graden aan, ik ga niet mee |
|
quote: mietje |
|
quote: jep Je moeder. |
|
quote: Dikke pull aandoen en een irish coffe drinken;heb je van die maar 5 graden geen last. Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: ey, dit is meteen een idee voor een mogelijke ontgroening |
|
quote: een goed idee oml iedereen van ZM te leren kennen zijn de ZM meetings... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: ben jij dat, die foto van je usericon ? |
|
quote: Nee;die kerel op mijn usersicon is een 19-jarige Varg Vikernes Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
das kristian vikernes toch? Je moeder. |
|
quote: mijn fout, k had m niet herkent zonder die tralies voor zijn gezicht |
|
quote: goed zo karnivoor!!! Opgelet tijdens de "les" Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: whoahahahahahaaaaa!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: een meiske uit mn kroeg voind dat ik op hem leek hehehe nou ik zie niet echt een vergelijking behalve het lange haar... Je moeder. |
|
quote: ... en de verzwakte mentale staat. |
|
ze zei het ook toen ik haar met barkruk wou meppen dus daar heb je een punt -btw maar weer ontopic gaan? - [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 08-04-2003 14:13] Je moeder. |
|
Hey n00bs, ontopic! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: staan er al fofots van je in het fototopic???dan ga 'k eens kijken... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
hele zooi maar das alweer tijdje terug Je moeder. |
|
Kan Paul geen integratie cursus maken ??? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: LOL , die lezen ze net zo goed als de Help zeker? |
|
quote: Burgerlijk lijkt me. |
|
Ik hou wel van burgerlijk. Ik ben voor een cursus. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |