IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Opstelling tegenover nieuwe leden Vorige pagina | Volgende pagina
Lalaith
Usericon van Lalaith
Posted 19-07-2003 18:07 by Lalaith Wijzig reactieProfiel van LalaithQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2003 17:51 schreef Claw het volgende:

"die komt hier alleen om met kusjes en bier-smileys naar haar vrienden te gooien". En nogmaals, zolang ze in het lultopic blijft heb ik er TOTAAL GEEN problemen mee, maar serieuze topics vervuilen is zo'n beetje de hoogste schanddaad die je kunt verrichten op een forum imo.

Mag ik er even op wijzen dat ik nog nooit een bier- of kusjes-smiley heb gebruikt? En ook dat vervuilen lijkt me wel mee te vallen. Ten eerste gaat dit topic over nieuwe leden, vandaar dat ik hier post, en niet op allerlei andere topics waar jullie over serieuze zaken aan het praten zijn, ten tweede heb ik heus al wel het een en ander doorgelezen (ben niet een of andere domme doos ofzo die zomaar ergens midden in valt) en heb ik inmiddels al vaak genoeg gezien dat ook de mensen die hier al langer zitten wel eens van het onderwerp afdwalen.



Het totaal aan intelligentie op deze aarde is een constante, de wereldbevolking neemt toe...


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 19-07-2003 18:08 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2003 17:44 schreef Claw het volgende:
Dankuwel. Dit is precies hoe ik er ook over denk. Maar als ik het zeg wordt ik weer voor ongesteld uitgemaakt enzo door Vampie.


Misschien ligt dat aan je eigen opstelling? Het enige wat jij de laatste tijd doet is zeiken zeuren en zanniken.Vind je het gek dat er dan zo gereageerd wordt?


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 19-07-2003 18:13 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Right on!


Bruce Banner


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 19-07-2003 18:18 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim




[Dit bericht is gewijzigd door ~Narsil op 19-07-2003 18:20]


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 19-07-2003 18:19 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Zie je wel? smileys!! ooooh wat schandalig bannen die menschen zorg dat ze dit NOOOOIT meer doen


'trusten


Bruce Banner


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 19-07-2003 18:19 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 19 juli 2003 18:08 schreef Vampie het volgende:
Misschien ligt dat aan je eigen opstelling? Het enige wat jij de laatste tijd doet is zeiken zeuren en zanniken.Vind je het gek dat er dan zo gereageerd wordt?


Ik heb toch zelf meer het gevoel dat ik hier de laatste tijd vooral adviezen vraag over gitaar spelen en gitaar-aanschaf (en daar ook zeer goeie reacties op krijg). En een aantal topics over bands en/of genres heb ge-opend. Helaas zakken al die topics zo hard door alle "verliefd", "ik ben zo blij" en "godverdomme mijn onderbroek zit in mijn bilnaad" -topics.

Ik heb het gevoel dat jij alleen maar zit ze zeiken, zaniken en zeuren over hoeveel ik wel niet zou zeiken zaniken en zeuren.

Oh, en Lalaith: zoals ik al zei: ik hou geen archieven bij van wie wat allemaal heeft gepost.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 19-07-2003 18:22 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

lalaith zit nu te eten. Zelfs n00bs moeten eten

dat van je gitaren klopt wel. punt voor claw... maar laat dit een PRACHTVOORBEELD zijn van hoe men iemand anders ziet! na zoveel nuttige posts denken mensen nog dat je alleen maar zeikt, terwijl je een hoop onderhoudende discussies voert (naast je slappe gezeik dan )maar dat zien ze niet!!!!

net zoals dat iemand die 2x een smiley achter een bericht aanknalt, en 1 keer met een smiley reageert, meteen voor een tmf/breezahmuts die niets zinnigs te melden heeft wordt aangezien.

*made his point*

dank u

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 19-07-2003 18:23]


Bruce Banner


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 19-07-2003 18:23 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2003 18:19 schreef Claw het volgende:
Ik heb toch zelf meer het gevoel dat ik hier de laatste tijd vooral adviezen vraag over gitaar spelen en gitaar-aanschaf (en daar ook zeer goeie reacties op krijg). En een aantal topics over bands en/of genres heb ge-opend. Helaas zakken al die topics zo hard door alle "verliefd", "ik ben zo blij" en "godverdomme mijn onderbroek zit in mijn bilnaad" -topics.





Ja maar Claw,ik ben t wel met je eens dat er heel wat onzintopics bij staan. Bij sommige heb ik ook wel eens twijfels, maar dan kijk ik er verder niet naar. Waarom MOET je er op reageren als je het topic niks vindt?


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 19-07-2003 18:24 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2003 18:19 schreef Claw het volgende:
Ik heb toch zelf meer het gevoel dat ik hier de laatste tijd vooral adviezen vraag over gitaar spelen en gitaar-aanschaf (en daar ook zeer goeie reacties op krijg). En een aantal topics over bands en/of genres heb ge-opend. Helaas zakken al die topics zo hard door alle "verliefd", "ik ben zo blij" en "godverdomme mijn onderbroek zit in mijn bilnaad" -topics.

Ik heb het gevoel dat jij alleen maar zit ze zeiken, zaniken en zeuren over hoeveel ik wel niet zou zeiken zaniken en zeuren.

Oh, en Lalaith: zoals ik al zei: ik hou geen archieven bij van wie wat allemaal heeft gepost.


Dat is jou probleem! Hoef je nog geen mensen te gaan lopen afkraken.En ja je zeikt ongelofelijk veel..zeker op mij verdomme! Als je iets ntegen me hebt kom dat dan recht in m'n bek zeggen ipv laf op een forum.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-07-2003 18:24 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2003 18:22 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
lalaith zit nu te eten. Zelfs n00bs moeten eten

dat van je gitaren klopt wel. punt voor claw... maar laat dit een PRACHTVOORBEELD zijn van hoe men iemand anders ziet! na zoveel nuttige posts denken mensen nog dat je alleen maar zeikt, terwijl je een hoop onderhoudende discussies voert (naast je slappe gezeik dan )maar dat zien ze niet!!!!

net zoals dat iemand die 2x een smiley achter een bericht aanknalt, en 1 keer met een smiley reageert, meteen voor een tmf/breezahmuts die niets zinnigs te melden heeft wordt aangezien.

*made his point*

dank u


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 19-07-2003 18:25 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2003 18:24 schreef Vampie het volgende:
Dat is jou probleem! Hoef je nog geen mensen te gaan lopen afkraken.En ja je zeikt ongelofelijk veel..zeker op mij verdomme! Als je iets ntegen me hebt kom dat dan recht in m'n bek zeggen ipv laf op een forum.



Daar is t flame-topic voor. Toch?


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 19-07-2003 19:05 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 19 juli 2003 18:24 schreef Vampie het volgende:
Dat is jou probleem! Hoef je nog geen mensen te gaan lopen afkraken.En ja je zeikt ongelofelijk veel..zeker op mij verdomme! Als je iets ntegen me hebt kom dat dan recht in m'n bek zeggen ipv laf op een forum.


Claw heeft naar mijn weten alleen maar goed opgebouwde kritiek, en ik kan me meestal ook wel in zijn "gezeik" vinden.

Ook zie ik hem heel wat meer nuttige posts maken dan jou.
Vooral nu je hard zit te geilen op die Mithrandir dude.
Lijkt me trouwens ook sterk dat Claw helemaal naar het zuid westen van Nederland af gaat reizen om te zeggen dat hij jou niet moet. Maar hij heeft zelf een aantal posts al gezegd dat hij mensen niet persoonlijk aanvalt, omdat dit maar een forum is.

Verder is dit topic hier niet voor bedoeld, dus reacties hierop graag in het lultopic of iets dergelijks.

on topic:

De omgang met n00bs vind ik verder tegenwoordig allemaal goed gaan, de rotte appels worden vlug uit de mand gegooid, en de goed rijpe blijven erin zitten, om maar even spreekwoordelijk te zijn.



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 19-07-2003 19:14 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 19 juli 2003 19:05 schreef Kramy het volgende:
Claw heeft naar mijn weten alleen maar goed opgebouwde kritiek, en ik kan me meestal ook wel in zijn "gezeik" vinden.

Ook zie ik hem heel wat meer nuttige posts maken dan jou.
Vooral nu je hard zit te geilen op die Mithrandir dude.
Lijkt me trouwens ook sterk dat Claw helemaal naar het zuid westen van Nederland af gaat reizen om te zeggen dat hij jou niet moet. Maar hij heeft zelf een aantal posts al gezegd dat hij mensen niet persoonlijk aanvalt, omdat dit maar een forum is.

Verder is dit topic hier niet voor bedoeld, dus reacties hierop graag in het lultopic of iets dergelijks.

on topic:

De omgang met n00bs vind ik verder tegenwoordig allemaal goed gaan, de rotte appels worden vlug uit de mand gegooid, en de goed rijpe blijven erin zitten, om maar even spreekwoordelijk te zijn.


no offence dude, maar je slaat wartaal uit.


Bruce Banner


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 19-07-2003 19:19 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2003 19:05 schreef Kramy het volgende:
Claw heeft naar mijn weten alleen maar goed opgebouwde kritiek, en ik kan me meestal ook wel in zijn "gezeik" vinden.

Ook zie ik hem heel wat meer nuttige posts maken dan jou.
Vooral nu je hard zit te geilen op die Mithrandir dude.
Lijkt me trouwens ook sterk dat Claw helemaal naar het zuid westen van Nederland af gaat reizen om te zeggen dat hij jou niet moet. Maar hij heeft zelf een aantal posts al gezegd dat hij mensen niet persoonlijk aanvalt, omdat dit maar een forum is.

Verder is dit topic hier niet voor bedoeld, dus reacties hierop graag in het lultopic of iets dergelijks.

on topic:

De omgang met n00bs vind ik verder tegenwoordig allemaal goed gaan, de rotte appels worden vlug uit de mand gegooid, en de goed rijpe blijven erin zitten, om maar even spreekwoordelijk te zijn.


Dank u Kramy..fijn dat je weet waar het over gaat.For your information:Mithrandir heeft een vriendin,op zm is een geintje begonnen uit verveling.

Kijk rustig alle topics door om te zien hoe erg meneer Claw zeikt.
Verder klaagt hij hier dus ik ook.Als meneer Claw me echt zo hoog heeft zitten had hij me prima kunnen mailen of MSNen en niet over een forum gaan zitten mekkeren.Ik ben best bereid iemand vriendelijk te woord te staan.Maar niet op deze manier.

Enne...kijk voortaan voor je post.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 19-07-2003 19:20 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

De meeste mensen zijn hier volgens mij gekomen door vrienden/bekenden, dus waarom zou je je vaste vriend(in) niet kennis laten maken met zm? Onzin dat het dan alleen smileposters zijn, ik vind dat dat vrij weinig gebeurt hier.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 19-07-2003 19:20 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Is elkaar negeren geen optie? Ik ben serieus hiermee hoor.


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 19-07-2003 19:20 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Zolang iedereen maar weet wat ze op hn geweten hebben vind ik alles wel best


Bruce Banner


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 19-07-2003 19:29 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 19 juli 2003 19:19 schreef Vampie het volgende:
Dank u Kramy..fijn dat je weet waar het over gaat.For your information:Mithrandir heeft een vriendin,op zm is een geintje begonnen uit verveling.

Kijk rustig alle topics door om te zien hoe erg meneer Claw zeikt.
Verder klaagt hij hier dus ik ook.Als meneer Claw me echt zo hoog heeft zitten had hij me prima kunnen mailen of MSNen en niet over een forum gaan zitten mekkeren.Ik ben best bereid iemand vriendelijk te woord te staan.Maar niet op deze manier.

Enne...kijk voortaan voor je post.


for your information: Ik heb zo ongeveer alles wat op dit forum staat gelezen (behalve van voor mijn tijd). En dat geilen op mithrandir in de zin van het hele lultopic er vol mee zetten, en ook andere topics, gelukkig wel vooral in onzin.

Ik heb Claw nog nooit ongefundeerd zien zeiken. Dat jij het niet met hem eens bent in de meeste gevallen, daar kan ik ook niets aan doen. Claw zijn "gezeik" gaat er meestal over dat dit forum te vol begint te raken met geouwehoer in plaats van nuttige topics. Dus ik ben het vaak wel met hem eens.

En dit is niet de plaats waar dit "uitgevochten" dient te worden, dus in dit topic post ik niet meer hierover.



Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 19-07-2003 19:31 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

idd Kramy in ONZIN...onzin!!!!!!! daar is dat voor niet?


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 19-07-2003 20:09 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Vampie, je blijft maar beweren dat ik een of andere grudge tegen jou heb. Maar ik heb, zoals ik altijd zeg, niks persoonlijks met of tegen mensen die ik niet ken. Ik heb ook niks tegen jouw. Ik krijg echter wel het gevoel dat je iets tegen mij hebt. Dat vind ik jammer, in zoverre dat het niet bedoeld is van mijn kant.

Ik heb echter *wel* wat tegen vele offtopic reacties en de "geilende posts" die Kramy zojuist noemde. En dat jij de dan aangesproken voelt ... tja, trek je conclusies er zelf maar uit.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 19-07-2003 20:15 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2003 20:09 schreef Claw het volgende:
Vampie, je blijft maar beweren dat ik een of andere grudge tegen jou heb. Maar ik heb, zoals ik altijd zeg, niks persoonlijks met of tegen mensen die ik niet ken. Ik heb ook niks tegen jouw. Ik krijg echter wel het gevoel dat je iets tegen mij hebt. Dat vind ik jammer, in zoverre dat het niet bedoeld is van mijn kant.

Ik heb echter *wel* wat tegen vele offtopic reacties en de "geilende posts" die Kramy zojuist noemde. En dat jij de dan aangesproken voelt ... tja, trek je conclusies er zelf maar uit.


ahum..stond mijn naam daar niet dan? Maar goed..ik zie jou net ook flink wat smiles gebruiken.Waar ik iets op tegen heb is jou eeuwige negativiteit.En het blijft een feit dat je de laatste tijd flink tegen me hebt zitten zeiken.Depri is hier niet goed maar vrolijk blijkbaar ook niet.En daar wordt ik soms echt schijtziek van.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 19-07-2003 20:26 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Claw, het lijk mij duidelijk dat jij de laatste tijd een kruistocht houdt tegen alles wat je niet bevalt op het forum. Niets mis mee en je hoeft het niet altijd met iedereen eens te zijn. Als ik mij aan iemand stoor negeer ik hem meestal. Maar jij bent de laatste tijd toch zo ZEIKERIG bezig, daar zakt mijn broek van af. Je zeikt echt als een bejaarde reutel, get a life


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 19-07-2003 20:33 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

ik heb geen problemen met n00bs zolang ze niet gay zijn


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-07-2003 20:33 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Soap!!!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 19-07-2003 20:34 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2003 20:33 schreef Snaack het volgende:
ik heb geen problemen met n00bs zolang ze niet gay zijn
Dus toen ZwaarMetaal hier voor het eerst was vond je het een klootzak? tsk..shame on you!

maar i get your point: en ik ben het er mee eens...


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen