|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zal wel dom klinken, maar als ik wist waar je het over had, zou ik je antwoord geven! Nogmaals sorry, maar van dat soort dingen heb ik echt weinig verstand! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Hoe maak je een plaatje in je bericht???? Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Ha schoonheid! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: zie je die Help knop? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Je mag je plaatje ook naar mij to sturen dan zet ik hem wel voor je op internet. [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 08-05-2003 19:34] Bazzio Attacks!!! |
|
Hmmz Claw..je was me voor Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: nah-nah-nah-nah-naaaaah Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
*smijt koffiemok richting Claw* Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Is er geen 'even voortstellen' topic meer? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Ik hoop dat het nu gelukt is... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik behoor ook bij de newbies, en misschien heb ik geen recht van spreken. Maar ik wil eigenlijk terug komen op de reden van het openen van dit topic. In mijn ogen vind ik het heel normaal dat mensen die al een tijd actief zijn op ZM, af en toe tot misschien vaak flamen tegen newbies en negatief reageren op hun posts. Want dat is volgen mij normaal, in het dagelijks leven komt dat ook voor. Daar is iemand die je ontmoet ook niet meteen een goede kennis of beste vriend, dan is het ook gezond als je een beetje wantrouwig bent. En eerlijk gezegd, Ik was ook zo bij een andere forum waar ik zelf een actief member was, ik was toen ook soms negatief tegenover newbies. Het is niet dat ik wil slijmen bij de veteranen. Maar ik heb iets van dat het er bij hoort. grrr |
|
quote: GEEN KOFFIE MOK, mij part smijt je jezelf er naar toe maar je gaat hier niet met koffie mokken gooien. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Shit die dingen vergeet ik ook altijd bij windows. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Gelukt! Vind hem alleen niet echt mooi geworden, maar ja... Beter dan dat kruisje! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Nieuwe mensen moeten zich aanpassen. And we're here to make sure they do ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: plaatje kiezen dat al opp internet staat, rechter klik, dan krijg je eigenschappen, daar staat ook het adres bij, selecteer dat, kopieer het en plak het in je profiel |
|
Ehm..Als ik mezelf naar Claw smijt houdt ie er een Whiplash aanover Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Bedankt allemaal! ..."Hate can only create more hate"... |
|
ik zie nog steeds een kruisje btw |
|
quote: zingt: *I will catch you if you ... throw yourself to me* Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Dat vertelde iemand me ook net op msn!! Maar toch bedankt! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Arghhhhhhhhhh, je plaatje verwijst nog steeds naar je C-schijf. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Nu nog steeds? Ik zie namelijk wel een plaatje... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: "file:///C:/Mijn%20documenten/Mijn%20afbeeldingen/00dynamo02.jpg" Dit is een verwijzing naar een lokaal bestand. Die kun jij dus prima zien op je PC maar verder niemand anders. Je zult je bestandje eerst op het internet moeten zetten, zodat het een "http://...../00dynamo02.jpg" link wordt. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |