|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Als je ff wacht tot zondag mag je me vangen...hihi..neem wel een vorkheftruck mee Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Okeej, ik hoor net dat ik de enige ben die hem ziet omdat ie van mijn HD komt, wat ben ik toch een kneus wat computers betreft... Ik ga het nog een keer proberen... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Yeah, ik heb 5 weken vorkheftruck-rij-ervaring, dus dat moet lukken Wie zegt dat ik kom trouwens? [Dit bericht is gewijzigd door Claw op 08-05-2003 19:43] Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Haha, sorry Martin, dat vertelde een hele lieve jongen me net op msn! Zo beter???? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Vampie volgens mij. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Als je nietkomt kun je me ook niet vangen...en dat zou toch best jammer zijn Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Ziet iemand nu een plaatje? ..."Hate can only create more hate"... |
|
Is dit het nieuwe lultopic? Zenial |
|
quote:NEE |
|
quote: ik geef het op. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Nee schat je user icon moet beginnen met http:// Zoek nou maar een leuk plaatje op internet ipv op je eigen computer Zenial |
|
En nu? Sorry hoor voor de rest, maar ik vind het toch wel leuk om een plaatje erbij te hebben.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
diepe diepe zucht |
|
quote: Ja dat doe ik nu ook... ..."Hate can only create more hate"... |
|
De Path name "file:///C:/Mijn%20documenten/Mijn%20afbeeldingen/00dynamo02.jpg" zal niet werken. Je zal m ergens op een server moeten zetten, of een linkje maken naar een site waar het plaatje staat [off topic]Ik ben er voor een soort toegangsbewijs in te voeren voor internet |
|
Nou, nu ben ik geholpen door "kenners" dus nu moet het goedkomen... ..."Hate can only create more hate"... |
|
The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
gratuliere |
|
Bedankt allemaal... Heb nu zelf een plaatje bijgevoegd, hoop dat die het ook doet... Doettie het niet, wees niet bang, dan gebruik ik gewoon weer die ouwe die voor mij is gedaan... Thnx! ..."Hate can only create more hate"... |
|
jeuh! |
|
quote: Wat is dit nou weer voor iets engs? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: O N T O P I C. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
I love noobs |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |