|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Nieuwe leden moeten niet zeuren. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Daar ben ik het niet mee eens, ik vind niet dat iemand mag bepalen waar anderen zich aan 'dienen' te houden omdat-ie toevallig met zachte handschoenen aangepakt wil worden. Of zo. Het omgekeerde (ontgroening) is nl. uiteraard ook niet waar. Afgezeken word je op basis van of je een zeikerd bent of niet, en niets anders. Omdat er zoveel verschillende types zijn, is de bottom line dat als je niet afgezeken wil worden, je niet moet posten! En wat de 'forum mentaliteit' betreft: een paar weekjes posts lezen doet meestal wonderen hoor. |
|
quote: Moderators moeten niet zeuren Life doesn't get much better than this! |
|
leden die er bijna nooit zijn mogen ziet zeiken op moderators Je moeder. |
|
quote: niemand mag zeiken op moderators Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
De moderators mogen niet slowchatten! On fucking topic! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote:Ik ben het niet helemaal met je eens. Soms worden nieuwe leden wel degelijk 'ten onrechte' afgebekt. Domweg omdat ze zich nu toevallig niet hadden ingelezen in dat -tig aantal topics die allang uit beeld zijn verdwenen. En toch roepen "daar hebben we het allang over gehad," "prutser," "doe je huiswerk," etc. Een ander voorbeeld: nieuwe leden mogen geen flauwe grapjes maken in 'serieuze' topics, veteranen wel. Het lijkt er soms een beetje op dat je een inburgeringscursus moet volgen alvorens je hier kan posten zonder afgezeken te worden. Touché, pussycat! |
|
quote: dit is je reinste waarheid Sporty, maar ik had al gouw door wie hier op die manier de lul uithangt hoor, goede reklame voor hun als ze in een band spelen of zo... After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
nieuwe leden zouden aanbeden moeten worden |
|
quote: Euh...NIET overdrijven,eh. Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: 'niks mis mee Je moeder. |
|
Als dat van tevoren duidelijk zou zijn niet. Nu is de situatie zo dat je denkt gewoon te kunnnen posten en krijgen enkele nieuwelingen soms een cyber-draai om de oren, terwijl ze niet wisten dat ze iets fout deden. Touché, pussycat! |
|
de fout is al snel gemaakt zonder bijv. een search functie... (maar daar is al genoeg over gediscussierd) |
|
een ZM ontgroening? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: helemaal geen problemen mee gehad...Ik hang hier iets meer dan een jaar rond;heb eigenlijk niet veel tijd om mijn mening te komen verkondigen hier,maar nog nooit heb ik last gehad van iemand die me probeerde weg te pesten. OP jenje na Maar een dosis humor lost al veel op ook,eh Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
bedenk eens wat leux... |
|
waar ligt hier eigenlijk de newbie grens ?? |
|
quote: voor leuke dingen moet je in het lollig topic zijn Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
moet een ontgroening dan perse lollig zijn?? |
|
quote: ga weg ! |
|
dat wegpesten is gewoon een natuurlijk verschijnsel, je probeert je eigen territorium te bewaken immers... |
|
quote: alleen als jij meegaat Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: zolang als je maar niet tegen de server begint te piesen... |
|
quote: terrasje ? |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |