IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Opstelling tegenover nieuwe leden Vorige pagina | Volgende pagina
Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 17-09-2002 22:05 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Ik reageer zoals ik dat graag wil.
Ga niet vriendelijk liggen te doen als ik het niet meen.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-09-2002 22:05 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2002 22:04 schreef Slechtheid het volgende:
Er zijn toch richtlijnen? Die staan toch in help en boven aan elk forum?
Als ze daar nou eerst eens kijken.

als............


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 17-09-2002 22:05 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2002 22:03 schreef antimetal het volgende:
misschien wat offtopic, maar ik moet zeggen dat ik zelfs met mijn naam nauwelijks onvriendelijk behandeld wordt!
als dat niks zegt...
Ik had heel even de neiging maar toen bleek je te redelijk te posten ... voor een n00b .

Ik brand af zonder aanzien des n00bs, en meestal (hoop ik, persoonlijke aanvallen vind ik een slecht trekje van mezelf) alleen op basis van wat er in een post staat.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 17-09-2002 22:07 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 17 september 2002 22:02 schreef karnivoor het volgende:
iedereen maakt fouten int begin, ik ook, zal ff opzoeken wat mijn eerste foute actie was hier


kan em niet vinden maar hoe dan ook, het is inderdaad niet bevorderlijk voor de newbee's maar ook niet voor de sfeer hier


Je moeder.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 17-09-2002 22:08 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

volledig met karnivoor ens, je weet in het begin niet met wat voor mensen je hier op het forum te maken hebt, je moet even zogezegd acclimatiseren, je hebt forums waar het er namelik anders aantoegaat, ik zou zeggen geef nieuwelingen deze kans om eventjes te wennen, trap ze niet meteen de grond in!


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 17-09-2002 22:08 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2002 22:04 schreef Slechtheid het volgende:
Er zijn toch richtlijnen? Die staan toch in help en boven aan elk forum?
Als ze daar nou eerst eens kijken.


Het is mooi als ze dat doen, maar op zich kun je daar niet van uit gaan.

Er wordt ook aan gewerkt om de belangrijkste informatie meteen aan de newbie te tonen als die zich aanmeldt, maar dat mag bijvoorbeeld weer niet een te grote lap tekst zijn, want dan wordt het sowieso niet gelezen. Maar daar gaat het hier verder niet over.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 17-09-2002 22:08 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 17 september 2002 22:05 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik had heel even de neiging maar toen bleek je te redelijk te posten ... voor een n00b .

Ik brand af zonder aanzien des n00bs, en meestal (hoop ik, persoonlijke aanvallen vind ik een slecht trekje van mezelf) alleen op basis van wat er in een post staat.


vooral n00bs die denken alles te weten en dan gelijk zo'n arrogante houding aanslaan... en dan vooral wbt BM he dwaalie


Je moeder.


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 17-09-2002 22:14 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Ik denk ook echt dat het beter zou zijn als je pas met het bereiken van bepaald aantal posts een topic mag openen.

Ik heb gemerkt dat ,als je hier nog niet zolang post, dat het moeilijk is om inzicht te krijgen in de bestaande topics.

Natuurlijk is er een zoekfunctie, maar die werkt echt niet optimaal.
Als je trucfoto intikt geeft hij aan dat er geen topics bestaan, maar op trucfoto's zoeken heeft wel resultaat (stom voorbeeld misschien)







Don't blush when I rip you open


Fire
Usericon van Fire
Posted 17-09-2002 22:15 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Maar als je een topic zo'n onzin vind (dat kan... laat dan dan weten in bijvoorbeeld het klachten topic, of stuur een mailtje. er komt echt snel genoeg eeen reactie van een mod.



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 17-09-2002 22:17 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 17 september 2002 22:14 schreef JaneDoe het volgende:
Ik denk ook echt dat het beter zou zijn als je pas met het bereiken van bepaald aantal posts een topic mag openen.

Ik heb gemerkt dat ,als je hier nog niet zolang post, dat het moeilijk is om inzicht te krijgen in de bestaande topics.

Natuurlijk is er een zoekfunctie, maar die werkt echt niet optimaal.
Als je trucfoto intikt geeft hij aan dat er geen topics bestaan, maar op trucfoto's zoeken heeft wel resultaat (stom voorbeeld misschien)








dat zoeken klopt, kzocht net nog op topicstarter 'karnivoor' en vond nix

maar dat terzijde, dat is inderdaad een goed plan, zal de intergratie naar mijn weten flink bevorderen, meer dan die grens van 50 posts voor SBH en onzin...


Je moeder.


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 17-09-2002 22:20 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Tuurlijk moeten nieuwe leden even wennen aan hoe het hier allemaal werkt. Maar als je dat wilt weten kun je beter niet meteen zoveel mogelijk posten of topics openen, maar even rustig bekijken hoe het allemaal gaat en als je het een beetje in de gaten hebt wat meer beginnen deel te nemen aan discussies en zo. Volgens mij maak je dan al een stuk minder fouten.


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 17-09-2002 22:52 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Het probleem dat je creëert als je instelt dat je pas een topic mag starten na 50 posts is dat mensen die bijvoorbeeld met een brandende vraag zitten en hier een antwoord zoeken die vraag niet meteen kunnen stellen.
verder geloof ik dat daar al vaker over gediscussieerd was en is het verder niet "on topic"

Wat betreft een houding tegenover newbie's. Natuurlijk moet je in eerste instantie aardig zijn en kijken hoe de persoon is, maar er komen ook newbie's voor die hier gewoon niet helemaal passen. Dat kan je ze dan best vertellen. En de één doet dat nou eenmaal subtieler dan de ander.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 17-09-2002 23:01 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

idd mensen kelderen via een forumù of online oestand, vooral als ze er pas zijn (en mss iets kwetsbaarder) is ZÒ cheap.


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 17-09-2002 23:01 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2002 21:57 schreef JaneDoe het volgende:
Wanneer ben je geen newbie meer eigenlijk?
Waar trekken jullie de grens?

Da's een gevoel en iedereen voelt het zelf op zijn of haar manier aan.
Wanneer ik in een thread bij users niet meer denk van "O daar is die nieuwe".
Daar kun je niks aan doen want (1)je bent nou eenmaal ooit nieuw, (2)tijd kun je niet versnellen.
Als je lekker mee-relaxt en een beeeetje een low-profile behoudt dan is een newbie (GVD ik HAAT dat woord) binnen no-time van mijn radarscherm verdwenen in de kolkende massa ZM-regulars.
YMMV.


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 17-09-2002 23:05 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

ik wil jullie even bedanken voor jullie hartelijke ontvangsten, ik voel me hier thuis. ik hou van jullie



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-09-2002 23:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2002 23:05 schreef collision-tammi het volgende:
ik wil jullie even bedanken voor jullie hartelijke ontvangsten, ik voel me hier thuis. ik hou van jullie


wij houden ook van Tammi


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 17-09-2002 23:10 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 17 september 2002 23:05 schreef collision-tammi het volgende:
ik wil jullie even bedanken voor jullie hartelijke ontvangsten, ik voel me hier thuis. ik hou van jullie


wat ben je toch een leuke jongen.


Oud Vuil.


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 18-09-2002 0:39 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2002 23:05 schreef collision-tammi het volgende:
ik wil jullie even bedanken voor jullie hartelijke ontvangsten, ik voel me hier thuis. ik hou van jullie


Wat heb jij hiervoor gekregen? Of wat moet je hier nog voor krijgen van iemand om dit te zeggen?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-09-2002 0:41 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2002 0:39 schreef Frietbal het volgende:
Wat heb jij hiervoor gekregen? Of wat moet je hier nog voor krijgen van iemand om dit te zeggen?


hij krijgt een dikke knuffel van mij hiervoor


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 18-09-2002 0:42 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Deze post werd u aangeboden door ZwareMetalen.com, het gezelligste metalforum op internet.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 18-09-2002 0:43 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2002 0:41 schreef ghoulliette het volgende:
hij krijgt een dikke knuffel van mij hiervoor


Ik hou ook van iedereen hier!
En nog meer van ghoulliette!!!!




Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 18-09-2002 0:44 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

on topic a.j.b.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-09-2002 0:47 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2002 0:44 schreef Dargull het volgende:
on topic a.j.b.

maar was je niet trots op mij, bij die laatste nieuweling, over die t-shirts???

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 18-09-2002 0:47]


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 06-04-2003 2:11 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Sorry dat ik het zeggen moet.
Maar ook al lees je de help, er is op elke forum een bepaalde metaliteit waar men moet aan wennen
Een beetje credit van de van de wat "oudere" ZMers zou inderdaad niet gek zijn
Ik ben ook een "new-be"(pleuris woord)
En met die status dient ik niet afgezeken te worden.
Iedereen is gelijk aan iedereen!!


Ajakkes
Not a Metal-Head.
Usericon van Ajakkes
Posted 06-04-2003 3:12 by Ajakkes Wijzig reactieProfiel van AjakkesQuote dit berichthttp://Ajakkes.cu2.nl

Ik zit geloof ik ook nog steeds onder de 50 posts. Ben niet erg actief en zeker nog een new-be. Maar ik ben hier hartelijk ontvangen. Op berichten van mij is serieus of leuk gereageerd dus geen probleem.



Oh ja, een keer een opmerking gehad over het aantal smileys in mijn post. Grrr.

Ik heb trouwens nooit topics gelezen over hoe ik me hier zou moeten gedragen. Klik eigenlijk alleen maar op Active topics en daar staan dit soort topics niet tussen.

Groeten van de gekste schakel


TotZiens


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen