|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
[Dit bericht is gewijzigd door Aratron op 09-02-2016 18:39] Aratron |
|
stuur je ons een preumeu? Dl mag ook signature |
|
|
Lekker smerig EPtje is het geworden ja. Goeie lompe riffs weer. Sgeiterdt is wat veelzijdiger gaan grunten, soms zelfs stukjes scream. We kunnen hem misschien beter Kreiserdt gaan noemen En is Cause of Death een ode aan Obituary? Niet alleen de titel deed me aan Obituary denken namelijk ... hoe de hazen lopen ... |
|
Bedankt mannen! Cause of Death is geen ode aan Obituary, ze zijn wel op ons van invloed geweest. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Van hakkestein! |
|
Goed bezig! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Waarom sloven veel drummers zich zo (lichamelijk) uit? Oscar lijkt er hier aardig relaxt bij te zitten. |
|
Omdat muzikanten vooral show maken bij een optreden en in de studio zich liever bezighouden met de boel foutloos inspelen? Snap je dat Jan? Wil ook nog wel een clipje zien met Sgreeuwerdt! ... hoe de hazen lopen ... |
|
Van mij zijn er geen filmpjes. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
... hoe de hazen lopen ... |
|
Het eerste interview zit erop en dat was met Agathokakological Webzine. Binnenkort zal het interview te lezen zijn op hun website. http://agathokakologicalwebzine.wordpress.com/ 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Goed bezig Ronald. Volgende keer als we een biertje doen wil ik wel een handtekening. |
|
Dan signeer ik wel een Hoegaarden fles voor je. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
|
|
5 Euro's? Op je muil!! |
|
|
5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: "or the OBITUARY inspired 'Cause Of Death'" Van de review, hehe. Jaja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
We hebben het niet bewust gedaan, echt waar hoor! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Aratron gaat internationaal, er is vraag naar 'The Recovery' vanuit Amerika en Duitsland. Het moet niet gekker worden! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Touren met the big 4? |
|
Alleen als wij headliner mogen zijn natuurlijk! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
5 Euro's? Op je muil!! |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |