|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
... hoe de hazen lopen ... |
|
Maurice en ik zijn schapenkoppen ja, mooi gesymboliseerd hoor Paul. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Graag gedaan. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Hoe staat met de nieuwe nummers, heb je ze al gehoord Sgeitie? ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ik heb nog niks gehoord, Maurice is er nog druk mee bezig. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Aratron op 09-02-2016 18:45] Aratron |
|
|
Vraagje aan Sgeiterdt: jouw vorige band Phobiac, zijn daar opnames van? ... hoe de hazen lopen ... |
|
Nee helaas, die zijn verloren gegaan. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
|
*like* Boeiender |
|
De reviewer heeft verder wel gelijk. Niet heel slecht, maar meer dan middelmatig is het niet. |
|
quote:Ah dank u. Was gaaf je weer te zien gister. En *hups* live gaan spelen boefjes, en snel! Boeiender |
|
Ja het was weer gezellig! Ik wil graag optreden, dat weet je. Hopelijk komt het er nog een keer van. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
|
Ik blaf dus als een chihuahua, wat een mooi en origineel compliment. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ach, het is eens wat anders dan klinken als een maagzuur opboerende neanderthaler. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
En dan durft WMP het voorspelbaar te noemen. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Nou moet ik ineens weer aan Caninus denken. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik moest het even opzoeken, maar dat lijkt me een mooie vergelijking. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Nergens schrijft de recensent dat je blaft als zo'n klein kuthondje. Enkel dat je ritme vergelijkbaar is met het gekef van zo'n onhond. Dat is dus niet hetzelfde. De recensent noemt overigens wel dat de zanglijnen volledig voorspelbaar en repetatief zijn. Zie je wel, ben ik niet de enige. |
|
quote: Volgende keer de clicktrack opvoeren en de drummer meer koffie geven, jongens! Nette recensie trouwens. En er staan ook best een paar positieve associaties in. |
|
Volgende maand is het eindelijk zover, Aratron duikt dan weer de oefenruimte in om wederom een herstart te maken. Maurice heeft ondertussen 4 nieuwe nummers geschreven en er zal ook 1 oud nummer worden afgestoft en in een hedendaags jasje worden gestoken. Deze simpele zielen zullen de band vorm geven: Ronald van Baren - Vocals Maurice Sas - Basgitaar Erwin Harreman - Gitaar Oscar Alblas - Drums Oscar heeft al een verleden met Aratron, hij heeft 'The Recovery' ingedrumd. Erwin, bekend van Supreme Pain en Bleeding Gods, doet voor het eerst mee en daar zijn we erg trots op. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 13-01-2015 22:45] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Of zonder clicktrack en de drummer zelf laten aftikken. Gaat zelden goed :p "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |