|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Dát valt niet uit te sluiten. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Lijkt me eerder iets voor de woensdag. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
De eerste 4 nummers van de nieuwe plaat staan erop, de resterende 4 volgen zsm! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Komt er ook een cumsplattered vinyl versie uit? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Wellicht op vinyl, maar het zaad mag je er zelf opspuiten. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Komt er ook een limited special edition met een toegangscode voor een speciaal afgeschermd gedeelte op de website (liefst in Flash) met allerlei spannende extra's? |
|
Daar kan ik helaas nog niets over zeggen. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
En dan de code bijeen laten zoeken via Pokemon Go. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Trouwe betalers mogen Aratetris spelen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
En de DVD box van 'Games of Arathrones' Maar om ff ontopic te blijven, de pre-mix klinkt veelbelovend. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 17-07-2016 19:49] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Komt er ook weer een Obituary cover op? ... hoe de hazen lopen ... |
|
Nee, wel een 'langzaam' nummer. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik zit de "vernieuwde" site te bekijken, maar daar staan wel een paar foutjes. Iets met wat ft'tjes te weinig. VIESPEUK!!! |
|
Wat bedoel je precies?, dan ga ik het ff doorgeven. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 07-08-2016 13:06] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
VIESPEUK!!! |
|
Check! Ik ga het doorgeven. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Forever Aer wordt niet goed! VIESPEUK!!! |
|
Morgen de studio in, om de laatste 4 nummers van zang te voorzien! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Houd wel even rekening met je Hollandse zang he! Hier had uw advertentie kunnen staan! |
|
En dat was het dan, alle nummers zijn opgenomen en zullen nu gemixt en gemasterd worden. Hou de website en Facebookpagina in de gaten voor de releasedatum. http://www.aratron.net https://m.facebook.com/Aratron-572465862910890/ 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Benieuwd! Vox Clamatis in Deserto |
|
ff een teaser graag ... hoe de hazen lopen ... |
|
Die komt er waarschijnlijk ook, nog even geduld. Op de Facebook pagina staat wel een making of video. Edit: Ik kan wel vast onthullen, dat de cd 'Darkness Is Coming' gaat heten. Lekker oldschool en cliché dus. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 21-08-2016 22:15] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Die darkness blijft maar coming, ja. VIESPEUK!!! |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |