|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Tof Weer een ep of een full length dit keer? Optredens? ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Zou gvd eens tijd worden ook. Nu al zin in ... hoe de hazen lopen ... |
|
Mooi zo, ik ook! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: |
|
Nieuwe logo ziet er strak uit ... hoe de hazen lopen ... |
|
Thanks, we zijn er zelf ook content mee. Voor degene die het nieuwe logo nog niet gezien hebben... 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik moest onmiddellijk denken aan dit logo van een ander Nederlandse death metalband. Gelukkig blijven jullie ook wat logo betreft veilig in de saaie middenmoot zitten. |
|
Boeiend! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Aratron op 09-02-2016 18:46] Aratron |
|
Oh jee. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik snap de felle reactie nog niet. Straks gaat Aratron nog beweren dat ze de middelmaat ontstijgen. Aratron is in de Nederlandse deathmetalscene net zo misbaar als een donkeybrothel in de Sonorawoestijn. [Dit bericht is gewijzigd door vegancannibal op 19-01-2015 20:30] |
|
quote: Die ader op je hoofd klopt flink, niet? |
|
... hoe de hazen lopen ... |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Aratron op 09-02-2016 18:31] Aratron |
|
quote: Op mijn youtube staan wel een paar Aratron liedjes. En maak je niet zo druk, man. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Straks is het eindelijk zover, Aratron duikt de oefenruimte in! Helaas zonder Erwin dit keer, want hij moet vanavond met Bleeding Gods in Roeselare optreden, maar de volgende keer zal hij er wel gewoon bij zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 21-02-2015 12:43] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Een legendarisch moment |
|
quote: Leuk I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Het leukste van in een band spelen, de oefenruimte. Daar gebeuren dingen. Of niet. En dat is prima, als maar bier en shag is. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Helaas, geen bier. Wel veelbelovende herrie, nu al. Vox Clamatis in Deserto |
|
Geen bier? Nou ja, imo dan. Have fun! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ja, sorry jongens, maar Aratron in gewoon echt niet best. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Aangezien je moeilijk dronken was, neem ik je dit niet kwalijk hoor. Het was inderdaad een nuttige en vruchtbare bijeenkomst, over 2 weken op herhaling. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Ben jij niet veels te vroeg wakker voor een muzikant.... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |