|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Jongens, houd op, ik pis in mijn pantalon. (': "Trommelen omdat de maan er is, trommelen omdat de maan er niet is." |
|
@Onweerwolf, ik heb de prijs aangepast, deze was inderdaad buitensporig. Download is nu €6,- en fysieke cd is €8,- ex. verzendkosten. Streamen kan natuurlijk gratis via SoundCloud. Aratron |
|
Even zonder dollen, dat ding ziet op die foto uit als een CD-r met een heel goedkoop thuisprintje of supermarktkopietje als hoes. "Trommelen omdat de maan er is, trommelen omdat de maan er niet is." |
|
Het hele spul is anders professioneel gedrukt op kwaliteitspapier (met 8 pagina boekje) en de cd-opdruk is netjes geprint, de cd´s zijn gedupliceerd. Niks geen thuishobbywerk. Alles is keurig verzorgd door Hamupro. Ik heb er juist bewust voor gekozen om alles sober zwart/wit te houden. Beetje Darkthrone-achtig. Ik zal andere foto's maken waardoor het er beter uitziet. Aratron |
|
10,95 voor een fysiek exemplaar inclusief verzendkosten, das wel dik prima toch. Alleen te bestellen via bandcamp of ook rechtstreeks bij de band? ...niets is wat het lijkt... |
|
Alleen via BandCamp, dat is het makkelijkst voor iedereen. Aratron |
|
quote:Ok; maar moet je die Darkthrone-vibe wel willen al;s death metalband? "Trommelen omdat de maan er is, trommelen omdat de maan er niet is." |
|
quote: Ok, misschien wel handig om ook even aan te geven op de site? ...niets is wat het lijkt... |
|
quote: De meeste death metal hoezen vind ik juist spuiglelijk, veel te veel kleur, veel te veel artwork. Het moet juist allemaal veel simpeler. Maar dat is mijn smaak. Aratron |
|
quote: Staat er duidelijk bij. http://www.aratron.net/news.htm [Dit bericht is gewijzigd door Aratron op 07-11-2016 20:05] Aratron |
|
De eerste review is een feit en het is een positieve. http://www.whiteroomreviews.nl/cdreview/darkness-coming 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik ben vooral benieuwd naar de review van Inge Kankerdehaat. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
En nog een review, wederom positief. http://wanderingsouls.forum2go.nl/aratron-darkness-is-coming-2016-t1034.html 5 Euro's? Op je muil!! |
|
5 Euro's? Op je muil!! |
|
En is ie al goud? Of moet ie nog 19999 verkocht worden? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Vannacht tussen 0:00 en 3:00 en later vast ook terug te luisteren. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Mooie flyer. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Die armen lopen ietwat vreemd in elkaar over, ja. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Dat komt van dat radiostation, niet van ons. Wel mooi oldschool trouwens, net als Aratron. quote: Dat viel mij ook al op ja. Een directe verbinding, wel zo handig voor een radiostation. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Wat houdt dat logo van jullie eigenlijk in? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
5 Euro's? Op je muil!! |
|
Aha! Het deed me een beetje denken aan zo'n mislukte graffiti-swastika. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Mij ook! Ik zag er vandaag een paar ergens voorbij komen, maar ik kon ze niet meer vinden. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |