|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Hé bedankt, dit had ik nog niet gezien! Een volledige band zou tof zijn, misschien komt het er nog een keer van, maar voorlopig is Aratron nog een project. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Je komt er beter van af dan The Monolith Deathcult in ieder geval hahaha Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Ik lees het net ja en dan gaat het bij ons slechts om een demo. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ja jongens, raap verdorie eens een band bij elkaar! Fijne recensie wel. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Aratron op 09-02-2016 18:39] Aratron |
|
Da's waar. Maar de toon van de tekst spoort m.i. wel aan tot nader uitchecken. [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 02-05-2013 18:59] |
|
quote: Huil maar niet jochie, het komt allemaal goed. quote: Inderdaad ja! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Laat die middelgrote labels maar komen! |
|
5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: ik zou als ik jullie was maar snel de project-status verlaten en echt aan de bak gaan... I am mine own redeemer...! |
|
De druk is nu wel heel hoog, hopelijk bezwijken we er niet onder. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
projecten zijn van tijdelijke aard... werkt niet in jullie voordeel. I am mine own redeemer...! |
|
Nou we hebben wel de intentie om door te gaan, volgend jaar komt er sowieso een nieuwe EP. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Aratron op 09-02-2016 18:40] Aratron |
|
|
Dus binnenkort spelen jullie op het Honolulu Deathfest? |
|
R. van B., ook wel bekend als 'de witte Zoeloe van Honolulu'.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Een optreden voor Higgins en Magnum ja? |
|
Dat was toch op Maui? [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 05-05-2013 14:09] |
|
quote: De brute achterneef van Oebama! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
|
gaarna gedoan signature |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Aratron op 09-02-2016 18:41] Aratron |
|
Google vertaal :') Aratron een ervaren (in het leven en stażowo) team uit Nederland, belijdende old school death metal. Vanwege de vele verstoringen hebben een bewezen track slechts twee demo's. Het duo Ronald & Maurice doet veel om ons te verplaatsen naar de late jaren '90, echter, zeer modern klinkende zang, verwennen ze een beetje arrays. Als onderdeel van een samenhangend geheel, terwijl drums. Haasten op een voet, maar het eigenlijk past stilistisch gitaren. Heeft het feit dat de eentonigheid alomtegenwoordig is hier niet veranderen. Het enige lichtpuntje aan de horizon is "Staren In Black ', maar het is een iets andere koek. Samen met de langzamere 'Cause Of Death' zijn uit hun context gehaald hoor. De laatste presenteert een interessanter spel dan het tempo "op een voet", hoewel ze probeert de conventie death / thrash houden. Dit is de eerste en de meest interessante compositie hier. Gaat ver richting death / black door wat meer interessante veranderingen en features klimaat. Zang lijkt ook steeds belangrijker te worden. Met trommels een beetje erger, want ik laat zelden initiatief. Alsof de heren gingen in deze richting is in contact met de "Recovery" kon worden gerekend op meer aangenaam. De productie van de stands op een behoorlijk niveau. Moest een aantal gitaren die worden doorgegeven door de buis van een stofzuiger die we nogal een racistische toon hebben ontvangen trekken. Ah goed en cofnąłbym zang omdat niets lekkernijen om hem zo te ontmaskeren. Het lijkt erop dat Aratron viel in een val van zijn eigen uitvinding. Als u wilt old-school spelen deze dagen, heb je een idee hoe je de luisteraar te trekken. Hoe kan ik u aanmoedigen om te luisteren naar muziek lijn. Deze lopen hier. Potraktowałbym het meer als een warming-up voor de reguliere versie. Dit is niet iets dat is onvergetelijk en wil terug naar dat. Er was geen diversiteit of perverse benadering van het onderwerp. |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |