|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat krijg je met een kind. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Coen? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Alleen hierom al mag Aratron voor eewig blijven door gaan...... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Ban wegens schelden. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ja en jij vanwege nutteloos posten. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Dat mag. Die Vegannogwat heeft nog geen post gedaan zonder iemand aan te vallen, beledigen en scheldwoorden. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Boeiend, ik als Aratron bandlid en topicstarter maak me daar totaal niet druk om. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Aratron op 09-02-2016 18:30] Aratron |
|
Goede post. Wat is je punt? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Erg goeie post ja. Een jaartje terug werd ons nog nieuw materiaal beloofd. En nu moeten we wild worden van 2 linkjes naar stokoude demo's. Yeah right. ... hoe de hazen lopen ... |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Aratron op 09-02-2016 18:30] Aratron |
|
quote: quote: quote: ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:Goed punt. Wilde laatst aan mijn matties in de kroeg Aratron laten zien, maar die website liep indd niet lekker. Zou een verrijking van het leven zijn. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Aratron op 09-02-2016 18:31] Aratron |
|
quote: Dat zeiden ze bij The Wounded ook, dus ik zou niet te veel haast maken. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Wanneer komt de Aratron-app? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
De opnames voor de nieuwe cd zijn begonnen. De drums zijn twee weken geleden opgenomen en afgelopen weekend zijn de gitaarpartijen opgenomen. Meer info volgt zsm! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
|
|
Benieuwd! Vox Clamatis in Deserto |
|
Over 2 weken worden de baspartijen en gitaarsolo's opgenomen en als dat allemaal gedaan is de zang. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
En nu? Die beloofde ultrahypermoderne site is ook nog steeds under construction zag ik. Jullie weten de spanning wel op te voeren he. ... hoe de hazen lopen ... |
|
De baspartijen en solo's zijn opgenomen en ik ben druk bezig met het instuderen van de nummers. Gezien de aankomende zomerperiode zal het nog even duren, voordat alles klaar is, maar er wordt echt hard aan gewerkt. De website wordt ook aan gewerkt en komt zsm weer online. Dit is de nieuwe bandpagina op Facebook, hierop is het ook te volgen. https://m.facebook.com/Aratron-572465862910890/ [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 02-06-2016 14:01] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Komt de nieuwe eigenlijk wel met "All fillers no killers"-waarschuwing? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Ja, nee, nee, ik kon me net inhouden niet in lachen uit te barsten. Loop je toch snel de opbrengst van 80 CD's mis terwijl je niet zelf een matig album hoef te laten persen. Ohw.. Wacht.. quote:Waarom zijn alle posts onder dit pseudoniem zo infantiel aangepast? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |