|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat is een duidelijk verhaal dus! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
je kan ze altijd nog het raam uit gooien. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Er staan maar 5 nummers op, dus zoveel ruimte zal hij niet innemen. Hij is alleen als cd verkrijgbaar. Mocht je alsnog interesse hebben, dan kan je er één bestellen via info@aratron.net [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 14-05-2013 22:35] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Stuur 'm anders op zonder doosje. Scheelt ook weer ruimte. |
|
Dat kan ook ja. En wat is nou € 7,50,- voor een EP, inclusief verzenden? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Geld? Boeiender |
|
Heb je weer bijdehandjes gegeten? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Aratron op 09-02-2016 18:41] Aratron |
|
En zo is het! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: 1 zakje maar vandaag. Boeiender |
|
quote: CD verkopen = digitale muziek verkopen Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 14-05-2013 23:26] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Psst, cd is ook digitaal heur. *oeps, nu 2e zakje op* Boeiender |
|
quote: Ah, ook aan je 2e zakje toe? Boeiender |
|
Als kind in een ketel met bijdehandjes gevallen... Sgeiterdt: OK. Aratron verkoopt CD's dus, dus verkoopt toch echt digitale muziek. Verder vind ik het op zich wel een redelijke instelling om geen downloads te verkopen, maar ik zou wel een volledige stream aanbieden. Dat is geen trend, dat is ontwikkeling van reclamemogelijkheden [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 14-05-2013 23:28] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Streamen zou idd ook kunnen, op zich geen gek idee. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Het gaat, zoals gezegd, niet om het geld, het gaat voor mij om de ruimtegebrek om fysieke cd's nog langer kwijt te kunnen. quote: Jullie houden dwangmatig vast aan een verouderde en achterhaalde fysieke distributie. [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 14-05-2013 23:40] |
|
quote: Moet je wel irritante zooi door de nummers strooien zoals: "Buy Now! Order @ " etc. gaaf. Boeiender |
|
quote: Iemand vragen het te rippen, en geld doneren aan de band, klaar Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Kopen, rippen, wegflikkeren, klaar. |
|
quote: Dat begreep ik, ik zei het puur ter informatie. quote: We moeten ff een goede reclamecampagne verzinnen dus? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Hehe, nee joh, was meer een opmerking over hoe irritant je het kan maken als mensen het streamend beluisteren. Zit al een tijdje na te denken hoe je een vrijwillig betaal-element door luisteraars voor bands kan realiseren, ben er nog niet helemaal uit. Boeiender |
|
Misschien willen ze wel betalen als je ophoud met spelen. |
|
quote: Moet ik eerst beginnen. Boeiender |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |