|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Yep! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Aratron op 09-02-2016 18:33] Aratron |
|
Gelukkig vond ie de productie wel goed, daar zal Ed blij mee zijn. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
En dan heeft 'ie het aan het eind over Scream Bloody Gore. Nou, als er ooit één gare death metalband is geweest... |
|
Even normaal doen tegen Chuck. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Dat het niet aansluit op mijn smaak. |
|
Daar kan die plaat toch niets aan doen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Drummers, het blijft een apart volk. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ach, heb überhaupt meer met de (Noord-)Europese death metal dan met de Amerikaanse. En van die laatste heb ik Death gewoon nooit "gevat" (behalve dan de bijdragen van Sean Reinert en Gene Hoglan). Maarrem, ff ontopic: vette band, Aratron! |
|
Goed nieuws, er zijn nieuwe nummers in de maak! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Albumpje, labeltje, en dan touren als support van Master. [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 10-10-2013 23:34] |
|
Dat zou tof zijn ja, wie weet. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: ... hoe de hazen lopen ... |
|
Eindelijk de tijd om even rustig te luisteren. Het is een lekker plaatje geworden, Sgeiterdt. Af en toe doet het me een beetje aan blastcorps denken. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Bedankt Wim! De Judgement Day cd bevalt ook prima. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Net afgeluisterd. Ik miste de blasts, die had blastcorps dus ook. Ik had het al een keer eerder gelezen, ergens. Dacht ik. Maar dat nummer cause of death heeft echt wel een obituary sfeertje. Niets mis mee, btw. Verborgen track nog gevonden? [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 18-10-2013 23:49] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
We zijn niet een blastband, het is agressief genoeg zonder. CoD is niet bewust een ode aan Obituary, maar snap het wel, al was het alleen maar vanwege de songtitel. Wat betreft het verborgen nummer, ik heb de cd alleen nog maar in de auto geluisterd, m'n radio kon hem niet vinden. Ik zal het eens op de dvd speler proberen. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 18-10-2013 23:58] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Nee niet alleen vanwege de songtitel ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ok. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
De eerste tonen verraden het al. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Ben je nu boos? ... hoe de hazen lopen ... |
|
Nou ja, wat ik al zei, niets mis mee, imo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |