|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Het herinnert er enigszins aan. Niks mis mee want Obituary is megabruut ... hoe de hazen lopen ... |
|
En Slowly We Rot ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Neen! quote: 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Jammer ... hoe de hazen lopen ... |
|
Hmz, ik wilde eigenlijk een CD van deze band gaan kopen maar ik lees net dat ze van die gaye Obituary covers spelen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
... hoe de hazen lopen ... |
|
Hehehe, is maar 1 nummer. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
|
quote: Het is geen cover! ! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
|
Gewoon omdat ik daar zin in had. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 19-10-2013 15:08] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Aratron op 09-02-2016 18:32] Aratron |
|
Goed bezig Maurice! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Dat wordt een full length dus? ... hoe de hazen lopen ... |
|
Full-length in aantocht begrijp ik? (ah, haalfaas was me net voor ) [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 12-11-2013 22:36] |
|
Het lijkt erop ja! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Geweldig nieuws ! Straks nog maar een keer The Recovery opzetten. |
|
5 Euro's? Op je muil!! |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Aratron op 09-02-2016 18:44] Aratron |
|
Het had slechter gekund. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
"DAMNATION OF THE HOLY COCK! The deep cunt of the underground vomits new Death metal bands everyday, the quantity never stops to increase and will soon become hard to swallow, even for the most bloodthirsty Death metal maniacs... (Might they love deep cunt or not)." Wel mooi gesproken, zeg. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Enige weken geleden een cdtje van in de brievenbus gevonden. Lekker zo van die malende zweedse gitaren! Empireofthescourged.com | facebook.com/empireofthescourged | soundcloud.com/empireofthescourged |
|
Mooi zo, geniet ervan. Empire of the Scourged draait ook nog regelmatig zijn rondje in de autoradio. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Goed om te horen! Empireofthescourged.com | facebook.com/empireofthescourged | soundcloud.com/empireofthescourged |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |