|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmm, ik heb hier een album op mp3 geloof ik... maar 1 keer geluisterd, zo goed als nieuw. Hmm, nog maar een keer luisteren... |
|
Hier staan ze beide. Wel trade, en de site is sinds 20 januari '02 niet meer bijgehouden. |
|
Aha, ik hoor de overeenkomsten met Mayhem... |
|
Ik heb 1 demo gehoord (door jou hehe) En het nummer pandemonic en de mysteriis dom sathanas cover. Erg leuk, wil het album ook es luisteren. |
|
quote: klinkt goed!!! ik ben in ieder geval wel benieuwd geworden door jou beschrijving aangezien ik zwaar fan ben van de oude mayhem. Ik vraag me verder wel af of deze band op de hoogte is van de betekenis van het woord anaal in het nederlands is. |
|
Ik draai The codex necro nu en verdomme wat is dit bruut zeg!!! Submission is for the weak en The technogoat zijn echt geweldige/geweldadige nummers. Jammer dat niet meer mensen deze band kennen. Weet iemand misschien of ze toevallig meer dingen gaan uitbrengen? Ik heb namelijk ook ergens gelezen dat ze niet meer zijn dan een eenmalig project. De zanger doet wel mee op het nog te verschijnen album van Aborym. Hmmm, in de tussentijd vond ik dit: http://www.geocities.com/anaalnathrakh/news.html [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 01-10-2002 22:13] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
SheRa heeft me eens proberen te overtuigen, maar het blijft BaggerMetal |
|
quote: Gelukkig is het geen éénmalig project, en komt er een nieuwe 7" aan... Ik kan niet wachten! |
|
Ik kreeg zojuist een mailtje van David Hunt: 'The EP isn't out yet, but should by the end of the year, or early next year, on Mordgrimm records. The demos will also be released together on one CD on Rage of Achilles records in the coming months.' Dus nog even afwachten!! |
|
Ik heb net Frost geluisterd. Het side-project van Irrumator (drummer) en ik moet zeggen dat het erg vet klinkt. Zie voor recensie Vampire mag. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Anaal Nathrakh is toffe muziek!~! hou niet zo van black maar dit rost wel erg hard! lekker agressieve zang!!! Ze maken als ik me niet vergis gebruik van een drumcomputer…iets waar ik dan weer minder weg van ben…. Suck my piss |
|
heb net ff mp3tje van de site gehaald , klinkt wel goed, zieke zang, zieke drums, vette rifss! [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 05-10-2002 19:22] No meat is sweater |
|
quote: Als het maar koel klinkt toch!? |
|
quote: neej Suck my piss |
|
quote: dat komt omdat het geen metal is.. (grindcore) |
|
quote: Pardon? Leg uit. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
spuitelf denkt ook wat te weten .. grindcore .. my ass |
|
quote: ? ? ? Grindcore ? ? ? Hahahaa... Als dit geen blackmetal meer is dan is Mayhem dat ook nooit geweest! |
|
! Suck my piss |
|
quote: Ga dit ook even uitchecken: http://www.geocities.com/doomfuneral/index.html I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: hahaha dit is Grindcore hoor..is helemaal niks blackmetals aan.. Hoe kun je mayhem associeren met Anaal Nathrakh |
|
sjong jong jonge zeg! tis geen grind!...KLAAR *GEEN GRIND* Suck my piss |
|
quote: luister naar Pandemonic Hyperblast..BLACK METAL???!! |
|
daar luister ik nu naar ja... Suck my piss |
|
quote: Wat zijn de Black Metal elementen in dat nummer?! |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |