|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ah goeie zaak... dat is een extreem goeie cd... heb hem op video .. I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote:Lekkere kwaliteit ook *kuch* Moet zeggen, beeldmateriaal is wat beter dan de video (mag ook wel) |
|
quote: haha ... inderdaad mag zeker wel, zal het eens opzoeken, misschien voor 5€ ergens over een paar jaar I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote:Hm, ik heb hem wel... op zich nog duur, als ik jou was zou ik ondertussen gewoon nog de video blijven kijken (als je daar al behoefte aan heb ) |
|
Ik kan meedelen dat de DVD "Dark Side of the Moon" ontzettend saai is voor mensen die niks van the Floyd weten...voor liefhebbers is het een stukje nostalgie (interviews, clips, stukjes live-consert) |
|
quote: Iig niks voor mij dus... Tis conCert, btw It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
THE WALL is dus wel goooooeeeeed eh aloewel another brick in the wall best saai is om te spele maar toch, het blijft een legendarische groep when there's no more room in hell then the dead will walk the earth |
|
quote:Ja, wat is er mis mee? |
|
de basslijn is wel saai moet ik zeggen , maar het nummer is zeker goed, hoewel verre van het beste. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
ik ken alleen the division bell, vind em erg goed overigens. ik vroeg me af welke cd van pink floyd lijkt hier het meeste op, of kent iemand mischien andere bands/cds die hier veel van weg hebben? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: oei de division bell ... niet echt mijn pink floyd tijdperk ... ik kan ook geen bands op noemen zo snel, maar de cd momentary lapse of reason is misschien wel iets... weet het niet zeker I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Momentary is een goeie plaat, maar heel anders en veel moderner dan het oudere werk, er staan goeie nummers op als dogs of war en learning to fly maar het is zeker niet hun beste imho, (hoewel ik er wel het t-shirt van heb) "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: ohnee, zeker niet hun beste... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Wat is beste? Het is mijn favoriete album van ze (was mn eerste album van ze). De "Dark Side...(Classic Albums)" DVD is voor de liefhebber en de kenner van de band en het album een erg interessante dvd, maar de dvd van Pompeii is muzikaal natuurlijk veel toffer. De video was al tof, maar deze extended dvd release is super (je kunt ook de orginele filmversie uit 1972 bekijken ). Al met al 2 geslaagde dvd's van de Floyd. Nu alleen nog wachten op de extended versies van Delicate Sound... en PULSE op dvd.... Bring The People Together |
|
Ehm...kwalitatief gezien zuigt de pompeii dvd, ik weet niet of je het door had... "Momentary" vind ik nogal...anders..."Dark Side" of "The Piper" vind ik harder heerschen! Maarja, wat weet ik nou van Pink Floyd [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 10-11-2003 17:50] |
|
Wish You Were Here Meddle Animals Zijn mijn favorieten. Aniefej. Ik heb dat gave Shine On boxed set...YEAH! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Erg netjes! I all forgot about WYWH! *gooit plaat op de platenspeler* quote:Die heb ik ook *trots* |
|
quote: Heb je er ook last van dat die DSOTM print op de ruggen van de CDs HEEEL makkelijk afbladert en je er dus onwijs voorzichtig mee moet zijn? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Nope, maar ik draai m'n box-set niet maar het schijnt te kloppen (volgens het forum op pinkfloydonline.com). |
|
quote: Klote. Misschien moet ik er nog een op de kop tikken dan. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Ik ga even zoeken voor een oplossing, er was iets tegen geloof ik *gaat druk op zoek* |
|
Dank u KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik kan het zo snel niet vinden, maar ik zal morgen even praten (als degene online komt) die hetzelfde probleem HAD! |
|
Ik heb hem nog niet gesproken, maar misschien zou je contact op kunnen nemen met de fabrikant (was dat niet EMI Records?) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |