|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: de nummers van the wall hebben een voorspelbare structuur, Animals is eigenlijk 1 lang nummer en erg op de sfeer gericht. en bij Live at Pompeii is het ook erg veel op sfeer gericht met allerlei experimentele zooi erin. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Ik vind het maar een gewoon nummer, het mist iets inhoudelijks wat je normaal bij alle pf nummers hebt. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Money is dan ook geschreven nadat de rest van tDSotM al af was... maar ze hadden nog geen goede single. Het past idd niet in de structuur, maar ik kan er echt goed naar luisteren. De sax solo is geweldig! |
|
Laatst hoorde ik nog een gave cover van het album The Dark Side Of The Moon, in reggea stijl. Was geweldig uitgevoerd. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ah, vast The Dub Side Of The moon Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote:Jip die was het. Zelden heb ik zulke goede covers gehoord. Oja, gister gekocht: Meddle Animals "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
'The Dub Side Of The Moon'? Gaaf. Dat zou wel eens een olijke aanvulling kunnen zijn op de coffeeshop cd verzameling. Eindelijk fatsoenlijke muziek ipv trance & arrenbie... ...what she said... |
|
Zekers Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Ik ben mijn 'Meddle', kwijt g.v.d. Wat een geniale plaat is dat. Ook leuk dat de Dr. Who tune in het eerste nummer verwerkt is. Wie weet welke er eerder was, het nummer "One of these days (I'm going to chop you into little pieces)" of de genoemde tv tune? Beetje Kip & Ei discussie eigenlijk. *edit* weg met die tikfouten [Dit bericht is gewijzigd door SeraphErik op 23-04-2005 13:55] ...what she said... |
|
quote: Balen man. Maar om de balans te houden heb ik hem van de week voor een prikkie in de kringloopwinkel gekocht I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Goed idee!!!! NP: Meddle. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: zucht *staat op* NP: Meddle. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
En wat is Echoes geniaal. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Helemaal mee eens!! "Two strangers passing in the street, by chance two separate glances meet.." http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ummagumma |
|
zeker, vooral de live "plaat" I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Gister live in Pompeii gekocht, wat vreselijk briljant is die zeg "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Heb 'm hier ook staan... http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ik ben benieuwd hoe het zal klinken als een band als apocalyptica Pink Floyd gaat coveren. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Is dat puur hypotetisch of zijn daar geruchten over? |
|
quote:nouja das nie zo moeilijk dat klinkt enorm ruk... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote:Zijn geen geruchten over. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Net van m'n tante twee LP's gekregen van Pink Floyd. Dark side of the moon en Live at pompeii. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Live @ Pompeii op LP ... lucky basterd I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |