|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote: niets ontvangen Wiegen Meister ! |
|
Ik wil binnenkort de DVD van The Wall aanschaffen, maar ik heb er slechts vaag iets over gehoord. Is het een aanrader? |
|
blind kopen , nou ja, als je echt blind bent kun je misschien beter de lp of cd halen... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Mijn beste vriend is helemaal weg van Pink Floyd. Zelf durf ik nog regelmatig 'The wall', ' Dark side of the moon', 'Relics' (nog met de gek geworden Syd Barrett) of 'Meddle' op de pick-up leggen. Stuk voor stuk schitterende werken Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Kijk uit welke je koopt: de film of het concert in Berlijn van meneer Waters en Co. (ook een prachtig document, overigens, daar niet van ) http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
die van r waters vind ik nie zo mooi, maar het echte concert van 1980 heerscht als de nete, en de film is ook mooi I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: heb ze allebei al Maar ik ga inderdaad letten of ik wel de juiste koop... |
|
quote:Ik ben op zoek naar de opnames van dat concert in Berlijn. Kheb hier trouwens de lp van The Wall liggen en ik denk dat ik em straks maar aan ga zetten terwijl ik in mijn bed lig. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Free Record Shop geprobeerd? Die DVD is vrij goed verkrijgbaar... http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:Nee ik zocht er alleen maar naar bij displeased. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ah, die hebben geen echte muziek http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
ik kom net terug uit de stad, ben HELEMAAL verliefd op de boxset 'Shine on' inhoud: Groot Pink Floyd boek Standaard en de volgende luxe (qua hoes) cd's: 1 A Saucerful of Secrets 2 Meddle 3 The Dark Side of the Moon 4 Wish you Were here 5 Animals 6 The Wall (Part 1) 7 The wall (Part II) 8 A Momentary Lapse of Reason alleen the wall heb ik op cd. Meddle en tDSotM op LP. Voor 100 euro is die van mij... must...buy...it |
|
jah, jah, dat is echt een hele mooie box idd ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: ik moet even op mn volgende salaris wachten. Als ik genoeg geld heb koop ik 'm. Is 100 euro niet teveel (voor een 2e hands set)? |
|
Saaie kutband There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: Ik krijg hem voor mn verjaardag! heersch!!!!!!!!! |
|
Dat duurt nog een maand hoor. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Dan nog, het feit DAT ik m krijg vind ik al heugdelijk |
|
quote:Wie heb je daarvoor moeten pijpen??? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
oh my god Pink Floyd sucks......... Denn du bist was du isst und ihr wist was es ist: es ist Mein Teil , Nein! |
|
ga alsjeblieft heel snel dood Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Hmmm,maar ik mis toch de scherpe kantjes van de songs in de movie. De teksten op de dubbelelpee ' The Wall 'zijn heel vaak donker grappig en in de film gaat dat jammer genoeg totaal verloren. Dat artwork is wel erg te pruimen. Volgens mij is de hele plaat een levensbeschrijving van Syd Barrett, het geniale maar door de LSD stapelgek geworden bandlid. Nu leeft hij als een kluizenaar. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: ...zegt de persoon met een Rammstein avatar |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |