|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Echoes En Judge M. heeft lekker Comfortably Numb gemist |
|
... |
|
godver nee hè... dus echt wat gemist... niet iemand een bootleg ven gemaakt ofzo?? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote:Daar was ik al bang voor ja. Maar goed, dan liever die gemist hebben dan vervoer naar huis. |
|
nou... ik weet het niet... al hoe wel ik alles gemist heb I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
De band waarmee waters gaat optreden is bekend. Andy Fairweather Low – Guitar Snowy White – Guitar Dave Kilminster – Guitar and Vocals Graham Broad - Drums (procal harum!!!) Jon Carin – Keyboards (werkte veel met pf samen in de post waters periode, speelde ook met pete townsend en The Who) Harry Waters – Hammond (de zoon van Roger) Katie Kissoon (zong vaker voor waters(op 4 soloplaten waaronder amused), clapton, van morrison en george harrison), PP Arnold and Carol Kenyon (was er ook bij op live8)– Background Vocals "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Snowy White I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: ah gelukkig iemand gevonden op slsk die wel een bootleg van de concerten heeft gemaakt !! zijnde te: dortmund - hamburg - milan - paris - rome en NYC tis maar een hint I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ah, PF. Toevallig ben ik de laatste paar dagen een beetje aan het zoeken naar info over syd barret op het net, wazig figuur. Toch kan de plaat the madcap laughs me wel bekoren. Het meeste dan, een paar nummers zijn echt te slecht/vals voor woorden. Maar nummers als love you, terrapin en octopus bijv. Erg sterk! [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 11-04-2006 22:48] |
|
Vandaag op zoek gegaan naar on an Island van gilmour, en bij toeval kwam ik ook Rick Wright - Broken China tegen. Briljante plaat "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: signature |
|
quote: Ben jij er ook zo een quote: Dat zou PF imo weer bestaansrecht geven, maar ik denk dat het niet meer zou werken; daarbij komt dat ik Roger Water's stem tegenwoordig echt stúkken minder vindt dan die van David Gilmour. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: On an Island is een lekker relaxte plaat zeg . Niks experimenteel, subtiele verwijzingen naar PF werk maar nooit zo spannend. Doch erg relaxed. De digibook had ik voor 9.95 bij de mediamarkt! |
|
quote: Nee. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Het optreden op het Arrow Rock festival ligt nog vers in het geheugen maar onverwacht komt Roger Waters toch nog terug naar Nederland deze zomer voor een extra concert. Vrijdag 7 juli valt het audiovisuele spektakel, inclusief een complete uitvoering van Pink Floyd's "The Dark Side Of The Moon", nog één keer te aanschouwen in Ahoy, Rotterdam. Voorverkoop voor dit concert begint a.s. zaterdag 24 juni om 10:00 via de grote postkantoren (bron: progwereld ) Dat wordt morgen dus een kaartje scoren!!!! GENIFUCKIAAL!!!!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Syd 'Pink Floyd' Barrett (60) overleden Eén van de oprichters van de wereldberoemde en legendarische rockgroep Pink Floyd, Syd Barrett, is overleden op zestigjarige leeftijd. Dat heeft een woordvoerster van de band dinsdag bekendgemaakt. Waaraan Barrett is overleden is nog niet bekend. De woordvoerster zei dat Barrett 'een aantal dagen geleden vredig is heengegaan'. Hij zal in familiekring worden begraven. De zanger, gitarist en songwriter was erbij toen de Britse rockgroep Pink Floyd werd opgericht in 1965. Vanwege zijn gedrag en mentale instabiliteit verliet hij de groep in 1968. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
|
|
Np Shine On You Crazy Diamond .. |
|
Echoes is zeker super mooi. En dan de hele LP van Animals. |
|
quote: Ik heb uitgerekend vanmiddag 'The Madcap Laughs' en 'Barrett' (als dubbel-CD) gekocht. Kom je thuis, hoor je dit... R.I.P. Sid |
|
quote: I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
R.I.P. http://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal http://www.myspace.com/villavampiria http://www.myspace.com/doctorscalpeltheincisions http://entrapment2.bandcamp.com/ |
|
quote: |
|
Ik had de Pulse show nog nooit gezien of gehoord, maar wát een spectakel! Geef de beste man een gitaar en hij speelt de sterren van de hemel. Prachtigfe live registratie en zéker de aanschaf waard. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |