|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gehe nice. Mijn ouiders hebben samen twee LP versies van Meddle, waarvan er een de originele pressing was met een iets andere hoes. Die heb ik me toegeëindigd en gata ook de deur niet uit |
|
Gave docu! Mooi om die verschillende periodes zo te zien, de Syd periode, de Gilmoure/de rest periode en de Waters periode. Binnekort maar eens proberen mijn Pink Floyd vinyl collectie wat aan te vullen! Volgens mij staan op Marktplaats regelmatig aanbiedinkjes van mensen die hun platen voor een appel en een ei weg doen. |
|
Documentaire gisteren ook gezien, wilde eigenlijk wegzappen maar uiteindelijk toch blijven hangen. Tevens enkele vermoedens bevestigd zien worden. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Blij dat ik bij het doorbladeren van de krant gisteren zag dat die documentaire uitgezonden werd. Opgenomen en vanmorgen gekeken. Wat is dat Uur van de Wolf toch een topprogramma! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Mwoh, eigenlijk is het niets meer dan het recyclen van oude documentaires van voornamelijk Britse zenders, maar dan nog is het vaak mooi kijkvoer. Blij dat er nog zenders in Nederland zijn die dit soort dingen uitzenden in plaats van al die gemaakte RTL-gezelligheid. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: En zonder Roger Waters wel? quote: Welke vermoedens? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dit is niet het Pestillence topic Muti.... Boeiender |
|
quote: Ik snap jouw punt hier ff niet? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Oh, je bent zo in het pestillence topic aan het posten dat ik het opvallend vond dat je er ook buiten post. Boeiender |
|
quote: Dan mag je toch beter lezen; ik post in zat muziekgerelateerde topics. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ook niet nee. Bij een echte reunie zouden ze alle vier aanwezig moeten zijn en dat zit er dus niet meer in. Dat staat los van het feit dat ze een tijdlang muziek hebben gemaakt zonder Waters, de light versie van Pink Floyd zeg maar, dat hebben ze ook nooit een reunie genoemd. Wat dat betreft kan ik me dus wel vinden in Gilmours beslissing. Live 8 was gewoon een mooie afsluiting voor zowel de fans als de band zelf. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
kut, paar dagen geen zm of tv gids bekeken bij nader inzien was dat tijdstip ook het moment dat we aan de koffie zaten bij de schoonouders nouja, had het moeten opnemen! iemand de opname toevallig? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 04-01-2009 20:04] Je moeder. |
|
quote:Uit zending gemist .nl mischien Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
oja! eens kiek'n! Je moeder. |
|
The Australian Pink Floyd doet The great gig in the sky: http://www.youtube.com/watch?v=MV1rM_vKTLI [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-01-2010 21:12] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Goede tributeband uit Nederland: En ze hebben ook een dvd uit: http://www.lordsofmetal.nl/showreview.php?id=7021 |
|
De docu Rock! wordt vanaf vandaag weer herhaald om 21.05 op Nederland 3 meen ik. Hier komt ook een aflevering over prog rock en dus voornamelijk Pink Floyd in voor. |
|
Vandaag de Ummagumma plaat met een onbewerkte 'gigi' lp op de voorkant. Weet iemand in hoeverre dit een collecters item is? |
|
Hoe bedoel je, onbewerkt? Edit: Ah, hier heb ik wat: quote: M'n eigen exemplaar heeft ook een onbewerkte Gigi-LP. [Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 02-07-2009 21:02] Bareuh... |
|
|
|
Ja, ik heb ook die bovenste, met EMI Harvest-logo. Is de Engelse persing, ik geloof niet dat het een collector's item is. Zie ook de edit in mijn vorige post. Bareuh... |
|
Ahja, Hbe hem zelf voor 12 euro gekocht, maar ben ze vaak genoeg gezien voor bvb 80 euro. |
|
Het kán natuurlijk wel, maar dan denk ik dat dat die allereerste Amerikaanse persingen zijn. Is de jouwe ook made in England? Bareuh... |
|
Printed in england idd |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |