|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: natuurlijk ga ik voor mezelf even wat floyd-patches in de Rock America halen (heeft er aardig wat) koop ook nog een floyd shirt en knip hem aan flarden (back patch ) en bouw een floyd-jack |
|
quote:een Do It Yourself Pink Floyd jack kit ... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote:LOL, inderdaad |
|
quote: |
|
Ik snap niet wat iedereen toch heeft met dark side of the moon. Het is echt niet slecht maar ik vind dat ze wel betere dingen hebben gemaakt. (Atom Heart Mother bv) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
IMO de beste plaat van PF, maar dat is persoonlijk. Hij is genomineerd omdat het zo'n super-cd is met extreem goede geluidskwaliteit... |
|
Als moderator mag je geen eigen mening hebben. Je moet objectief blijven I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
sorry |
|
(heb dark side of the moon maar weer eens opgezet) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
In Den Haeg in 1 of ander fluffy-goth-gay-winkeltje patches gevonden van: Animals DSotM (20ste verjaardag ) A Momentary Lapse Of Reason toch fijn |
|
quote: nog geen posters gezien I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote:Niet in Den Haeg nee ik moet eens een dag plannen om naar A'dam te gaan, maar ik heb zo weinig tijd! AAAAH! Posters/Vlaggen HIER NU! |
|
quote:inderdaad... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote:The Floyd made me do it! |
|
ik ben gewoon in goed gezelschap, want in een interview met de Telegraaf zei de heer Gilmour een aantal weken terug dat hij "Wish you were here" de beste vindt... dat dacht ik dus ook Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Dat Gilmour dat zegt zegt niks over The Floyd Dark Side of the Moon wordt door de meeste luisteraars als beste beschouwd. Met op een goede tweede The Wall en op drie stond WYWH |
|
kan mij die luisteraars bommen, "The Wall" vindt ik persoonlijk een flauwe plaat... Dark Side is ook erg goed, maar ik hou zo enorm veel van die synths op WYWH en de complete sfeer op die schijf! voor mij tot nu toe de beste (misschien moet ik dat zeggen) want ik heb nog niet alle cdees Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
mee eens! De sfeer op WYWH is zeker erg mooi, maar ik heb meer de "minder synth, meer gitaar" dus ik ga voor DSotM. The Wall vind ik ook erg sterk, maar dan in combinatie met de film! een aanrader voor oud werk is: The Piper At The Gates of Dawn en wat nieuwer: Animals |
|
animals heb ik reeds, heb ummagumma voor een redelijke prijs zien staan, misschien gaak die kopen Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ummagumma is ook strak! Ook CD2 (Live gedeelte) is heerlijk gespeeld, Ummagumma geeft een heel illustere kant van The Floyd weer, prachtig! |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Meddle! Ook niet te vergeten goed oud werk! |
|
quote: Ik ben het met je eens, 'k vind dsotm wel goed, erg goed eigenlijk, maar aan het echt oude werk kan het niet tippen imho. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Tsja...ik vind alles van The Floyd goed, maar aan de stem van Syd kan niemand tippen |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |