|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ellesar!!! Lekker FLippeuh... mvg wk10 |
|
Vandaag "The Wall Deluxe DVD Edition" gekocht en ik ben er erg tevreden mee! Zeer veel bonus materiaal en interviews/documantaires! Zeker een aanradertje voor de Floyd liefhebbers! |
|
ook nog interessante dingen kunnen ontdekken bij die extra dingen? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote:Wat intervieuws en een documantaire van 45 minuten. Op zich wel leuk, maar er schijnt ook nog verborgen materiaal op te staan *gaat zoeken* |
|
quote:cool, ben wel beniewd.. I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote:same here! (zit nu namelijk op het werk) Ik ga even kijken of die verborgen, nooit uitgebrachte dingen te rippen zijn vanavond. Mocht dat het geval zijn dan zet ik hem "ergens" neer |
|
vet, daan ga ik dan "ergens" heen I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Wish you were here cd ist krieg! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote:Hij is even in bruikleen, ik zal morgen even moeten kijken quote:Probeer "Dark Side of the Moon", "Meddle" en "The Piper At the Gates of Dawn" eens |
|
Meddle heerscht !... en de BBC sessions ist krieg ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
raar trouwens dat (bijna) elk land of werelddeel zijn eigen hoesje voor DSotM heeft: als voorbeeld |
|
heeft wel wat vind ik, maar meestal is het wel ongeveer het zelfde toch? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Dat wel...maar toch (als collector zijnde) erg moeilijk om aan al die verschillende versies te komen |
|
klopt, veel reizen, ik heb een special edition uit america van the wall, en een gouden wish you were here,.... heersch, al zeg ik het zelf I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
mooi! Ikzelf heb 5 versies van DSotM (ook gouden versie ) 2 versies van WYWH (1 russische) 3 versies van The Wall en van de rest nog wat extra bootlegs etc. (en natuurlijk gewoon de "normale" drukken ven alle cd's ) |
|
cool, heb je ook die mono van piper? is dat boeiend? of niet echt? een russische ... vet I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Hmmm die mono is niet echt boeiend. Ik heb overigens ook nog een bootleg op mp3: The Dark Side of the Moon Concert (ik dacht uit '87) |
|
ik heb aardig wat bootlegs op mp3, veel versies van echoes, en atom heart mother live die dark side live ... is dat die een hele lange file? dat is een goeie bootleg I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
ja, het is inderdaad 1 file, ik kan hem vanavond wel even uploaden als je hem nog niet hebt |
|
ff tussen door kom is op msn tom |
|
quote:waarom? en dat kan btw niet , ik zit op m'n werk |
|
okey |
|
quote: 'k zit nu nog op een telefoon lijn, fucking ouders , dus dat heeft ff geen zin ben ik bang I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
damn, das rot, geef maar een seintje als je wilt dat ik hem upload. Ik ben nu overigens mijn nieuwste aanwinst: "Pink Floyd - Benefit Concert For Robert Wyatt '73" aan het beluisteren. Erg interessant, veel oud spul (!) inclusief "Celestial Voices" alleen jammer dat de kwaliteit weer eens ruk is. Voor bootlegs btw: http://www.pf-roio.de |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |