![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ellesar!!! Lekker FLippeuh... ![]() mvg wk10 ![]() |
|
Vandaag "The Wall Deluxe DVD Edition" gekocht en ik ben er erg tevreden mee! Zeer veel bonus materiaal en interviews/documantaires! Zeker een aanradertje voor de Floyd liefhebbers! ![]() ![]() |
|
ook nog interessante dingen kunnen ontdekken bij die extra dingen? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
quote:Wat intervieuws en een documantaire van 45 minuten. Op zich wel leuk, maar er schijnt ook nog verborgen materiaal op te staan *gaat zoeken* ![]() |
|
quote:cool, ben wel beniewd.. ![]() I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
vet, daan ga ik dan "ergens" heen ![]() ![]() I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
Wish you were here cd ist krieg! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
quote:Hij is even in bruikleen, ik zal morgen even moeten kijken ![]() quote:Probeer "Dark Side of the Moon", "Meddle" en "The Piper At the Gates of Dawn" eens ![]() ![]() |
|
Meddle heerscht !... en de BBC sessions ist krieg ! ![]() I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
raar trouwens dat (bijna) elk land of werelddeel zijn eigen hoesje voor DSotM heeft: ![]() als voorbeeld ![]() |
|
heeft wel wat vind ik, maar meestal is het wel ongeveer het zelfde toch? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
Dat wel...maar toch (als collector zijnde) erg moeilijk om aan al die verschillende versies te komen ![]() ![]() |
|
klopt, veel reizen, ik heb een special edition uit america van the wall, en een gouden wish you were here,.... heersch, al zeg ik het zelf ![]() I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
mooi! ![]() Ikzelf heb 5 versies van DSotM (ook gouden versie ![]() 2 versies van WYWH (1 russische) 3 versies van The Wall en van de rest nog wat extra bootlegs etc. (en natuurlijk gewoon de "normale" drukken ven alle cd's ![]() ![]() |
|
cool, heb je ook die mono van piper? is dat boeiend? of niet echt? een russische ... vet ![]() I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
Hmmm die mono is niet echt boeiend. Ik heb overigens ook nog een bootleg op mp3: The Dark Side of the Moon Concert (ik dacht uit '87) ![]() |
|
ik heb aardig wat bootlegs op mp3, veel versies van echoes, en atom heart mother live ![]() die dark side live ... is dat die een hele lange file? dat is een goeie bootleg ![]() I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
ja, het is inderdaad 1 file, ik kan hem vanavond wel even uploaden als je hem nog niet hebt ![]() ![]() |
|
ff tussen door kom is op msn tom ![]() |
|
quote:waarom? en dat kan btw niet ![]() ![]() ![]() |
|
okey ![]() |
|
quote: 'k zit nu nog op een telefoon lijn, fucking ouders ![]() ![]() ![]() I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
damn, das rot, geef maar een seintje als je wilt dat ik hem upload. Ik ben nu overigens mijn nieuwste aanwinst: "Pink Floyd - Benefit Concert For Robert Wyatt '73" aan het beluisteren. Erg interessant, veel oud spul (!) inclusief "Celestial Voices" alleen jammer dat de kwaliteit weer eens ruk is. Voor bootlegs btw: http://www.pf-roio.de ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |