|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ja inderdaad, zo kun je "iedereen" dus attent maken op het live-werk, wat imo bijna net zo goed is (zoniet beter...voorbeeld aan P.U.L.S.E.) als het studio-werk! *gaat op zoek op pf-roio.de* |
|
quote: ja zo iets ja ... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ik heb vandaag op mn slaapkamer na rijp beraad mn vlag van The Wall die er al eeuwen hing weggehaald om plaats te maken voor een poster van SUP... PS: vlag te geef dus. |
|
quote:JA! MAIL! |
|
... en reply. |
|
quote: volgende keer ga ik niet naar college I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: |
|
quote: thnx I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote:ahhhh...misschien heeft ze nog een mooie Floyd-sticker voor je! Tsja, sorry, maar ik heb al een DSOTM vlag, en deze kan natuurlijk niet ontbreken! |
|
quote:haha nee zeker niet... eigenlijk lijkt me een meddle of atom heart mother vlag wel mooi I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote:Zal ik dat eens gaan uitzoeken? Volgens mij bestaad het namelijk wel! (Als het vanuit Amerika moet komen is het stukken voordeliger om met z'n twee-en te bestellen!) |
|
quote:geen gek id inderdaad ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote:*gaat zoeken* |
|
WTF? Volgens mij een major mistake bij de FRS! http://www.freerecordshop.nl/pages/Productview.asp?ProductID=9105 |
|
quote: das nie veel geld !... damn ik heb hem al I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote:hehe, ik ook, maar het viel me wel ERG op! Trouwens...ik heb wel wat overdreven over de Pompeii DVD, ik had hem niet zo heel hard de grond in moeten trappen (geluid is stukken beter en het beeld....see for yourself ): |
|
quote: prima ... ik vind het een van de beste "live" opnames van PF... na 'the man and the journey' na I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Nee, ze maken alles spotgoedkoop wat ze toch niet kunnen leveren..vandaar dat rode kruisje door het zakje. Zo bieden ze ook IX equilibrium aan voor €4,99 en Anthems voor €5,99 Skeleton Skeletron voor €6,99 En Anathema cd's voor weinig. Maar dat schiet niet op als je het niet kan bestellen. Teringlijers. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Grmbl...valt me nu inderdaad ook op ja, stelletje afzetters! |
|
Net besteld (op kosten van m'n ouders ): |
|
quote: ziet er leuk uit, maar ik wil meddle of atom heart mother !! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote:Ik had nog gezocht voor vlaggen, maar het is echt totaal niet te vinden, vroeger kon je zulk soort dingen wel bestellen in de shop van pinkfloydonline.com, maar die is weg |
|
quote: die zijn wel de mooiste, vind ik ... 'k zal es kijken of ze hier in groningen te koop zijn, heeeeeel weinig kans I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote:Misschien in bootleg-shops, ik ga binnenkort weer eens een kijkje nemen in A'dam (40 minuten treinen voor mij) dus.. als ik iets vind neem ik wat voor je mee! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |