|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Iemand de nieuwe opera "Ca Ira" van Roger Waters al gehoord? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Je worship-smilies doen iets goeds vermoeden... Vertel! |
|
Ja, wel aardig, maar haalt het niet bij het niveau van Amused to Death naar mijn mening. heavy metal is the law |
|
vind AtD dan ook lange na geen `The Pros and Cons of Hitch Hiking` dit vond ik wel opmerkelijk trouwens ... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Hm. Ik vond zelfs het minder bekende Radio K.A.O.S. beter dan Pros'! Maar dat is misschien een kwestie van persoonlijke smaak. heavy metal is the law |
|
Hey High Vaultage, wanbetaler ofterwel Elfensteen, alles goed met jouw? |
|
heavy metal is the law |
|
En hoe is het met je pink floyd site? |
|
popcorn! Je moeder. |
|
BUSTED KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Een uitermate serieuze verdachtmaking, toch wel. Een foto is de enige oplossing. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
of sperma voor DNA Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Je moet van klassieke muziek houden, en van Opera's in het bijzonder, anders vind je het vast helemaal niks. Ik vind 'm fantastisch, zeker na een paar draaibeurten.... http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:nog net geen YMCA.. |
|
quote: was t maar weer zo |
|
quote: He verdomme. Zie ik dit nu pas; zijn de mp3's er al afgehaald The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Heb je MSN of Gmail ofzo? Kan ik (of wie dan ook die het gedownload heeft) ze zo sturen. |
|
*sgop* quote: Nou, ik heb 'Ça Ira' gisteren van Sinterklaas gehad en ik ben meer dan verrast. Ik had al wel een en ander 'gepreviewd', maar mp3tjes luisteren via m'n computerboxjes haalt het bij lange na niet bij de echte CD-opnames die via m'n () home cinema-set () de kamer in schallen. Tot nu toe vind ik alleen het concept opzich - de Franse revolutie - een tikkeltje uitgekauwd, want over de muziek kan ik eigenlijk geen noemenswaardige negatieve dingen vermelden. Waters' orkestpartijen zijn prachtig uitgewerkt en hij heeft goed gebruik gemaakt van de vele verschillende klanken die een klassiek orkest te bieden heeft, maar tegelijk hoor ik regelmatig ook zijn popachtergrond doorschemeren. Maar (voor iedereen die dit werk [nog] niet gehoord heeft) ondanks dat laatste heeft 'Ça Ira' niets van een rockopera. Integendeel, het is m.i. een mooie toevoeging aan de operageschiedenis en sowieso een aanrader voor iedereen die van dramatische, orkestrale (klassieke) muziek houdt. |
|
Wat ik nog immer verbazingwekkend vind aan 'Ça Ira' is dat het gehele werk, ondanks dat het geen rockmuziek is op en top als Waters klinkt. Heel eigenaardig herkenbaar, op de een of andere manier... http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
En nu we toch bezig zijn: de heren op het 2005 UK Music Hall of Fame. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Uhuh. Op zich niet zo gek, aangezien die man ook al bijna 40 jaar muziek maakt, maar inderdaad eigenaardig dat dat ook in zo'n klassieke opera doorklinkt. |
|
en waarom zie ik dit nu pas? quote: I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Okee, het was natuurlijk ijdele hoop, maar toch: nooit meer Pink Floyd dus. |
|
Ik ga 20 maart heen |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |