|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Roger Waters is solo gegaan... maar die kon toch best zingen volgens mij. Maarreh, ELFENSTEEJN, hier ook ooit postend onder de naam "PINK FLOYD" weet dat vast beter dan ik. Elfensteen, jij enig idee ..... ? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Roger Waters kan ZEKER zingen, geen twijfel mogelijk. Maar ik heb het over een andere gitarist uit die band. Ik ben alleen niet zon freak die van alle bands de namen van de bandleden gaat onthouden I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: The Sisters of Mercy hebben het nummer ook gecoverd,en het klinkt nog ook Wiegen Meister ! |
|
quote:Hehe, ja, klopt, hij is inderdaad solo gegaan en heeft een klein aantal albums gemaakt, volgens zichzelf kan hij totaal niet zingen, maar ik vond het best goed klinken eigenlijk |
|
Vooral die live-dvd "In the Flesh" is werkelijk prachtig!! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Je word bedankt eikel ! Wiegen Meister ! |
|
quote: neem je een groepje mee dan ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Laat ik maar niet opscheppen, met wat ik mee kan nemen Aangezien er in Hoorn alleen maar boeren wonen Wiegen Meister ! |
|
boeren zijn sterk en hebben rieken ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Voordat je echt in Hoorn staat, volgens mij heeft ie ooit eens laten vallen verhuisd te zijn meen ik. Maar dat weet ik niet zeker. Maar he, mocht je echt willen gaan, sta je daar straks voor niks. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Ik heb z'n naam en achternaam, en internet Wiegen Meister ! |
|
misschien beetje offtopic? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: gokken: David Gilmour? Roy Harper? edit: voornamen erbij [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 27-08-2004 13:15] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hein bedoelt Syd Barrett en hij heeft redelijk gelijk, die gast KAN niet zingen |
|
quote: ah ok een van die Gilmour/Harper lui kan iig wél mooi praten, althans, bij de intro van Anathema's versie van Hope en geef S_S z'n geld nou [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 27-08-2004 13:19] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Gilmour bedoel je en gelijk heb je ja! quote:Heb 'em al gemailed |
|
quote: Hoe zat het nou precies met dat nummer Hope? Van de PF versie schijnt een of andere bootleg van te zijn, maar hij heeft nooit op een release gestaan? of was het nou dat het eigenlijk geen PF nr is, maar een Gilmour/Harper nummer? edit: lachen, nr staat ook op een Harper/Jimmy Page CD genaam Jugula [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 27-08-2004 13:25] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Staat op meerdere bootlegs, kijk maar eens op www.pf-roio.de . Volgens mij nog steeds een PF nummer, maar Gilmour heeft hem solo als het goed is ook nog uitgebracht (op eh...fuck, 1 van z'n solo albums, kan er zo even niet op komen) |
|
quote: fage shizzle iig Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
|
|
hmm, veel aparte verhalen dus over dat nr. (Pete Townshend heeft er dus ook iets mee gedaan) Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
En Harper zo te lezen ook ...zal het nummer weer eens uit de kast trekken als ik weer thuis ben! |
|
ja, idd. qua gilmour staat ie op zowel Jugula en Whatever Happened to Jugula Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: the_shadow_smile@hotmail.com ???? Wiegen Meister ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |