|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb een kloon daarvan bij de lidl vandaan voor de helft van de prijs van de echte. Prima ding. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
|
|
Daar zitten wat aardige werkjes tussen. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
In een lokale, bijna failliete boekenwinkel: Scientist -king of dub Muse - origin of symmetry Pink Floyd - the division bell Stephen E Ambrose: Band of Brothers Tsjoeikov: Stalingrad Rink van der Velde : De Fûke Geoffrey Chaucer: The canterbury tales William Vergara: Eureka! het grote weetboek Als ik dat laatste boek uit heb weet ik alles bv: "hoeveel arbeid moet met verrichten om een vastzittende bureaulade los te trekken?" of "Waarom zingen veel mensen graag in de badkamer?" |
|
[spoiler] Door de akoestiek in de bandkamer lijkt het alsof je beter zingt en je bent er meestal alleen waardoor je denkt dat niemand hoort hoe slecht je eigenlijk zingt. [/spoiler] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: *zoekt het op in het grote weetboek* Well, je hebt gelijk. Door de nagalm worden tonen wat intenser. In de badkamer heb je harde, gladde muren die de geluidsgolven beter weerkaatsen dan muren die niet betegeld zijn. Ook worden tonen iets versterkt door die nagalm. Meh, dat had ik zelf ook wel kunnen bedenken. |
|
Moon Duo - Mazes LP (cadeautje , al heb ik 'm zelf ff besteld en voorgeschoten, dat was het handigst) Wooden Shjips - West LP Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Als ene JMK nou eens zou opschietten... If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Nog altijd de Play.com bestelling? Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote:Nee; die bij jemoeder.xxx [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 28-08-2011 19:39] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Pikante lingerie? Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote:Van jeweetwelwie van jeweetwelwaar. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Heren, heren Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
een synthesizer uitvoering van moussorgsky's pictures at an exhibition door ene Tomita IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Khuda - Palingenesia lp Khuda - Iecava lp |
|
x4 Zo, weer een faillissementsveiling geplunderd. Werkt eigenlijk bijzonder goed! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote:Alleen blackmetalbands brengen het vervolgens op CD uit. |
|
Amorphis - The Beginning Of Times Exhumed - All Guts, No Glory White Lies - Ritual Vader - Welcome To The Morbid Reich Me First And The Gimme Gimmes - Love Their Country |
|
Difterie Tetanus Polio Hepatitis A Buiktyfus + spierpijn Care Plus ORS Deet 50 zalf Desinfecterende gel Flacons Schoenen! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Wel jammer dat je alleen maar lelijke shit hebt gekocht... Ja hoor... |
|
quote: Geen Twinrix? Die was hier goedkoper dan de vaccinatie voor enkel A. Goed bezig verder. Vergeet je de chloordruppels niet? You have time. You are doing fine. |
|
quote:Bij KDS 'op bezoek' geweest? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Jouw moeder doet aan privéontvangst! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Als het zo moet... If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |