![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dark Souls - Limited Edition John Dies at the End House Of Leaves The Wind-Up Bird Chronicle ![]() |
|
The Goonies Gattaca Stand By Me X-Men: First Class ![]() |
|
![]() ![]() bub ![]() |
|
Alaskan - demo tape Blood Ceremony - Living with the Ancients 2lp op clear vinyl Drainland - Recurring Symptoms tape Lich - demo tape Neurosis - Word as Law tape Neurosis - Through Silver and Blood tape Pine Barrens - demo tape [Dit bericht is gewijzigd door Retardo op 08-10-2011 14:05] ![]() |
|
Feikn - Helhesten 7" ![]() ![]() ![]() If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Darkthrone - Panzerfaust 2CD Dornenreich - Flammentriebe Dukatalon - Saved by Fear Eternal Tapestry - Beyond the 4th Floor Horseback - The Invisible Mountain Leaf Hound - Growers of Mushroom Moon Duo - Mazes If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Tijdje niks meer gepost in dit topic, maar dit zijn vrij recente aankopen, vanaf medio september tot nu: Barn Owl - Lost In The Glare LP Church of Misery - Master of Brutality DLP (clear vinyl) Church of Misery - The Second Coming DLP (clear vinyl) Danava / Uncle Acid & The Deadbeats split 7" Deathrite - Deathrite 12" Earthless - Sonic Prayer LP Moon Duo - Escape LP Moon Duo - Mazes LP Moon Duo - Horror Tour 12" Om - Live At Jerusalem LP Sonne Adam - Transformation LP White Hills - s/t LP White Hills - H-p1 DLP White Hills - The Process CDr Wooden Shjips - s/t LP Wooden Shjips - West LP + Phonograph 7" EP + Tote bag [Dit bericht is gewijzigd door Sonic Titan op 11-10-2011 21:22] Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
quote: quote:Moest even, sorry. Is dat wat? ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote:Psychedelische vervormingen van al bestaande nummers. Minimalistische spacerock. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: Mazes is sowieso mijn album van het jaar. Ken het een paar maanden, draai het nog altijd bijna dagelijks. quote: Siked. ![]() Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
Mooi lijstje. Gekocht en gekregen: Carcassonne Fles Lagavulin 16 Herman Brusselmans - De Man Die Werk Vond Grammetje Nepaleese Temple hash ![]() You have time. You are doing fine. ![]() |
|
quote:Nepal is hier al tijden op. ![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Oogstseizoen is oktober meen ik, komt goed. ![]() You have time. You are doing fine. ![]() |
|
quote: Zijn beste! ![]() |
|
![]() ![]() bub ![]() |
|
Zien eruit als dikke poepfilms. ![]() Zijn ze dat ook? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Jean Rollin films zijn voornamelijk traag (jaren 70) en vaag van opzet. Het is low budget en dat zie je eraan terug. Destijds meer in achteraf filmhuisjes vertoond om de blote tieten dan om de horror. Vaak wel, ondanks het budget, wel mooi "artistiek" geschoten en zeer sfeervol wat de kracht is van zijn films. Tenminste dat vind ik dan. Enigzins zijn Rollin films wel wat te vergelijken met Jess Franco films. Of je vind het goed, of je vind het helemaal niets. Ik ben zeker niet zijn grootste fan maar zo nu en dan een filmpje van hem zien gaat er bij mij wel in op een regenachtige herfstavond. bub ![]() |
|
Mastodon - The Hunter ![]() |
|
Yob - Atma lp ![]() |
|
![]() bub ![]() |
|
Een onkruidbrander via marktplaats bij ons in het dorp. Na wat speurwerk kwam ik een krantenartikel tegen waaruit blijkt dat die mensen een keer de gevelbekleding in de brand hebben gestoken met het zelfde apparaat. ![]() ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Hier doet men het allemaal voor. ![]() |
|
![]() signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |