|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nightbringer - Hierophany of the Open Grave Tsjuder - Legion Helvete Faustian Spirit of the Earth |
|
Broodje kaas Autumn - Cold comfort (limited edition) Hobo with a shotgun Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
My Sleeping Karma - Tri LP You have time. You are doing fine. |
|
Koffiezetapparaat |
|
Transformers: Dark of the moon (blu-ray) Kratje HJ + snacks Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
bier en haring IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
tijd om mijn garderobe/werkkleding eens te vervangen Jammer genoeg waren de sweaters niet in de aanbieding, en hadden ze geen broeken die lang genoeg voor mij zijn..... Alles in de afgebeelde kleuren, behalve als er een vierkantje met andere kleur bijstaat, dan is het in de kleur van het vierkantje. Totale schade: $61.44 (ongeveer 45 euro) I ♥ JCPenny "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Deze week nog gescoord: Caulfield s/t tape Drums are for Parades - Artificial Sacrificial Darkness in The Temple Of The Damned 10" Wolvon 7" Wolves in the Throneroom - Celestial Lineage 2lp Wolves in the Throneroom - Demo lp |
|
Op zwart vinyl... [Dit bericht is gewijzigd door Bub op 07-11-2011 10:20] bub |
|
Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
die nieuwe cd's van Hank III, al heb ik zijn "speed metal" album mooi laten liggen, want dat Assjaxck trok ik al slecht, dus laat staan die andere troep van hem.. dat Doom Project klinkt goed, maar zijn country en cajun album zijn toch wel favoriet Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Tickets Arch enemy @Shepherd's Bush Empire - London, UK Lovely bird gruntin away ghehe German U-Boats and Battle of the Atlantic U-666 |
|
Leesvoer! bub |
|
Martin Visser bank. Maar dan een andere kleur. Dat is, zodra we 'm opnieuw hebben laten bekleden. Oh ja, en een wintersportvakantie. Ja hoor... |
|
Een beste bult boeken. Sessie 19 van Sigmund, 16 Suskes en Wiskes in verzamelbanden, De depressie-epidemie, De beste kindertraktaties, De grote filosofen, Dokter Zhivago, De laatste concubine en nog een serie psychologische naslagwerken. Hoera voor het Boekenfestijn! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Oja, en nog een hoop ontbrekende delen van de Urbanus-stripserie. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Stapeltje vinyl dat vandaag tegelijk binnenkwam. de 3x vinyl, dvd en 2xcd versie Starkweather/Overmars split Cursed - The Last Session 7" |
|
bub |
|
quote: Vet! Postbode score van vandaag: Field Boss - Demo tape Black Shape of Nexus / Crowskin split lp Noothgrush - demo lp |
|
postbode scores vandaag: - Acid Witch shirt & cd - Zeefdruk van Those Poor bastards - 7" van Those Poor bastards + patch - 12" van Lonesome Wyatt and the holy spooks + cd - shirt van Those Poor Bastards Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: hahahah wat een lelijke bank IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Jij bent een lelijke bank... Eh... Of shit. Ja hoor... |
|
Ik zou met zo'n bank ook nog niet dood gevonden willen worden, maar ieder zijn ding. |
|
Als ik zo zie wat de gemiddelde ZM'er qua meubelen in huis haalt, vind ik het helemaal niet erg dat jullie het niets vinden. En over smaak valt te twisten, dat scheelt ook. Ja hoor... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |