|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dames, dames... Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Sowieso onzin om die zooi in NL te kopen, ik geloof dat zo'n flesje van CarePlus zeseneenhalve euro kost. Terplekke koop je het voor twintig cent bij de apotheek. You have time. You are doing fine. |
|
Conan - Horseback Battlehammer lp Conan / Slomatics split lp Slomatics / Comply or Die split tape + buttons |
|
Ohja, ook nog 2 Ortega-tapejes, siked! quote: Check, dan wachten we zeker nog even, bedankt Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Tsjuder - Demonic Possession Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik moet er wel een tijd op wachten, maar wel alvast besteld: Peter Gabriel - New blood (deluxe edition DVD+Blu-ray+2CD) Steve Hackett - Beyond the shrouded horizon (deluxe 2CD) Steve Hackett - Live rails Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Nieuwe Rock Hard, Augustus. Op zich niet belangrijk ware het niet dat de volgende cd erbij zit! Opeth live - Rock Hard festival 2009. Hij staat nu op en het zijn mooie opnames. 1e nummertje is The Devil's Orchard een nieuw studio (Lekker) nummer en daarna 6 live nummers. Ik zeg: Dikke prima! bub |
|
Corpus Christii - Luciferian frequencies Inflabitan - Wanderer of grief Seven Sisters Of Sleep - Seven sisters of sleep Tombs - Path of totality If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Enkele liters Euro 95. |
|
quote:Ik vind eerste plaat het beste. Nieuwe spul trek ik niet zo. |
|
quote: We kopen het ook puur omdat het goedkoop is. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Mwah, ik koop er regelmatig wat van. |
|
quote: Ja ik ook en nog steeds heb ik de collectie niet compleet, je blijft maar kopen en kopen 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Fleshgod Apocalypse - Agony Aosoth - Ashes of Angels Faustian Spirit of the Earth |
|
Dr. Dre - The Chronic 2001 Lil' Wayne - Tha Carter IV Pokémon LeafGreen tweedehands |
|
Unearthly Trance - Frost Walk With Me 7" En heeft nu letterlijk alles van Unearthly Trance op vinyl en tape! |
|
BrooTJ Kebab voor 1,95 op het station Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Sixpack Hoegaarden Kipfilet Rijst Chicken Tonight zoetzuur 1 doos Whiskas kattenvoer Kattengrit Gourmet kattenbrokken Kattenbakzakken 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Van de rommelmarkt: een veiling/rechtershamer er een oude gasbrander. Ik wil er een lamp van maken, zo'n draaiknop wordt dan een dimknop. Al heb ik veel hoop verloren toen ik er wat beter naar keek; het lijkt mij bijna onmogelijk om dat ding open te krijgen zonder het kapot te maken [Dit bericht is gewijzigd door Ate op 01-09-2011 19:11] |
|
Wat heb je voor die brander betaald? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ja hoor... |
|
sweet IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Op de zaak gekocht. Hard nodig, beetje extra werktijd... Ja hoor... |
|
beter, jij bent bezig met grafisch vormgeving am I right? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |