|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: http://www.discogs.com/sell/list?master_id=228946&ev=mb |
|
... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Thou art correct. Daarom heb ik 'm ook met ontspiegeld scherm besteld. Als je wat van mijn werk wilt zien: www.Mick-ontwerpt.nl De foto-blog staat hier: www.jolly-Roger.nl Op beide sites staan niet de dingen die ik voor bands heb gemaakt. Moet ik nog een aparte Url voor bedenken. Ja hoor... |
|
quote: Ik verwachtte een bedrag van 20 euro, en dan zou ik wel afdingen. Maar die vent overdonderde mij met zijn 9 euro, dus toen zei ik meteen maar ja. |
|
Studieboeken. |
|
Laatste boodschappen voor de bbq morgen. Èn 2 truitjes. We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: Ga je de BBQ daarmee aanmaken, of hoe moet ik jouw zin interpreteren? ;-) Ja hoor... |
|
quote:Heb ze even snel gepast, maar ze staan best leuk. Dus nee, geen aanmaak-truitjes. Juiste interpretatie: Èn klaar voor de bbq èn 2 nieuwe truitjes in de kast. Conclusie: HAPPY PIPPI! We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: Ben jij die chick op die foto? (ik weet het, vragen naar de bekende weg, maar ik moest het vragen...) Ja hoor... |
|
Een wokpan |
|
quote: HE! dit is gefotoshopt. |
|
quote: quote: Paskamerchick van de online shop, maar je ziet bijna geen verschil met mij. Behalve dat ze..... hebben jullie even? We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: wat een vodden! typisch van die dingen die je na 2 keer wassen echt niet meer aan kan trekken ... hoe de hazen lopen ... |
|
Misschien na 2 wasbeurten van jou... We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
The Devil's Blood- The Thousandfold Epicentre; lavish CD bramble (pre-order) Skullflower - Orange Canyon Mind Skogen - Svitjod Wolves in the Throne Room - Celestial Lineage (pre-order) BLOOD AXIS – Ultimacy [1991-2011] ANDREW KING - Deus Ignotus SKULLFLOWER - Fucked on a Pile of corpses WOODLAND CHOIR - Serenity Rise If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
bbq set bij de Lidl. Met spiesjes voorzien van vlees-afschuif-thingies en hittewerende handgrepen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Pain - You Only Live Twice (met bonus disc) Strapping Young Lad - City Strapping Young Lad - Heavy As A Real Heavy Thing |
|
Karysun - Until the End lp Thou - Peasant lp (!!!) |
|
quote: Zeer nette pijs, als alles nog goed werkt. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: thanks, maar 27 euries vind ik wat te veel momenteel |
|
quote: idd! Heb je geprobeerd Ronny van Wolfsbane Records te mailen? Daar heb ik de mijne ook besteld. Op de website stond dat ie uitverkocht was toendertijd maar hij had nog een stapeltje. Succes! http://www.wolfsbanerecords.com/index.php?option=com_content&view=article&id=12&Itemid=8 |
|
Battle dagorath - Ancient wraith Burning hatred - Unleashed Craft - Void Dodsengel - Dodsengel Infestus - Ex ist Toxic holocaust - Conjure and command Yob - Atma I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
2 trekponsen. Ø37 en Ø60. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
4 vorken en 10 van die keukensponsjes. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |