|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zoveel is 2 gram nou ook weer niet. Iets van 5, maximaal 6 joints. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
PP. Zal meer te maken hebben met hoeveel je in je joint gooit denk ik. Mensen vinden mij nogal eens pittige joints draaien. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Het was inderdaad PP, damn wat is die lekker atm. Maar ik draai er gewoon 4 uit 2 gram. Altijd eigenlijk. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Ik draaide altijd van die bomenstammen van joints, niet iedereen was daartegen bestand en ik dus ook niet altijd 5 Euro's? Op je muil!! |
|
En de stronkjes bewaren en om de zoveel tijd verwerken in een eigen getrokken kruidenbitter. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 01-10-2011 11:06] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Nee dat deed ik niet 5 Euro's? Op je muil!! |
|
i.v.m. kadopassen bij de MediaMarkt het volgende gehaald. bub |
|
Bij de Aldi voor 25 euro een homeplug gekocht, en de tering, wat gaat het downloaden in ene keer snel! Boeiender |
|
Zonet ontvangen: Lentic Water - s/t lp preorder versie |
|
Een nieuw geweten. Het oude was op. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Helaas is alleen die laatste voor mezelf. |
|
quote: Maakt niet uit! Die is juist geniaal! |
|
Dat wel, maar ik had graag voortaan elke zondagochtend met Ron geaerobict |
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Hey da's de band waar Nima in zingt, toch? De samples op de myspace klonken goed! |
|
Klopt. Gisteren van meneer zelf gekocht in den Benzinebar. Ik moet hem nog luisteren, maar dat komt vanavond of morgen wel denk ik. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Digipack...en ziet er zeer mooi uit. bub |
|
Da's wel een mooie hoes zeg, jammer dat Anthrax echt verschrikkelijke kutherrie is. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ik heb hem alleen voor de hoes gekocht! bub |
|
quote: Begrijpelijk. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ongeloofelijke leuke oorbellen (met zwart roosje en dan nog een ander paar, ook met roosjes), twee Yoohoo knuffels(om cadeau te doen), een schrift met hard cover, een stel nieuwe washandjes (de vorige waren versleten) en eten voor de komende dagen. Ook nog wat lekkers gaan eten en drinken met m'n beste vriendin. Tot zover -voorlopig- mijn bijdrage aan de economie draaiende te houden. Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
2 kaartjes voor Jurk in december in het paard van troje. En: Maar dan een hooded sweater, voor psycho pippi. Voor psycho pippi. Maar dan een longsleeve, voor mezelf. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: Is dat wat? Ik heb Night, Dawn, Day en Land al, maar ik vond die laatste niet zo heel sterk. quote: Vet! Jammer dat ze geen shirt met dat olifantje hebben, anders wist ik het wel. Op Havenrock gescoord: Methylbenzeen - Guacamole Next Waste Dimension - Rewire reality Next Waste Dimension - Signal to noise Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |