|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Bij de Pall Mall store: - sweater - polo - blouse Bij de visboer: - Hollandse nieuwe |
|
Als dat andersom was, dan had het heel vreemd geweest. |
|
Bloodshed/Graanrepubliek score van gisteren: Fistula - Burdened By Your Existence 2lp F.U.B.A.R. / Splitter - split lp Hatred Surge - Deconstruct tape Lords - Fuck All Y'all Motherfuckers lp Los Asesinos de la Superficialidad - Manifesto 7" Nails - Unsilent Death lp op clear vinyl En een Neurosis - Through Silver & Blood shirt! |
|
quote: Ook een zoute haring gegeten op de markt deze middag. Lekker. [Dit bericht is gewijzigd door Bub op 15-10-2011 17:33] bub |
|
10 oscillator noise generator. Veel troep en wat lp's IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Hoekbankje met lounge-gedeelte. Boekenplanken Yay, steeds dichter naar het échte verhuizen. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Een cyclaam en een fles wijn. Beide rood. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Een cyclaam? Hmm, oh ja: Een nieuwe telefoon dus En twee kratten HJ En "lekkere koeken" En tekenbenodigdheden in de hoop dat ik eens in een opwelling weer begin met tekenen. |
|
Ja, en een fles wijn dus. Ik heb ook een zak chips gekocht. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Hee pssst, Hollandse Nieuwe kopuh? *doet jas open* |
|
Is het niet wat laat in het jaar voor hollandse nieuwe? Die wordt toch van mei tot ongeveer eind juli verkocht? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hee pssst, Hollandse Ouwe kopuh? *doet jas open* |
|
morgen ophalen: http://www.ikea.com/us/en/catalog/products/10176268/ nieuw in doos, maar ik denk dat ie van de vrachtwagen gevallen is Wij betalen $290,--/210 euro ( en de winkelprijs is voor taxes dus dat komt in totaal uit op $400,--/290 euro) Lang leve craigslist. (soort marktplaats) "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Massive Assault - Dystopian Prophecies lp op rood vinyl Massive Assault - Slayer cd Otis/Greyline - Epidemic of the Forked Tongue lp |
|
quote: Verstandig. Cyclaampjes zijn dorstige plantjes I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
- Keuken/studietafel wit - Salontafel zwart - Keukenblad hazelnootbruin - Toiletpapierhouder - Toiletrolhouder - Witte plankjes 2 - Schoenenrek - Wasbakkastje - Bakkamerkast Verhuizen blijft een dure hobby. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
je hebt een bakkamer? succes met verhuizen! "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Hmpf! Dank je. Ben al aardig op weg I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Welnee, marktplaats en de kringloopwinkel. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Vinyl You have time. You are doing fine. |
|
quote: Haha, nooit gedacht dat er nog een ZM-er aanwezig was. |
|
quote:Bloemetjes! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: wow, die blik van Heino!!! [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 17-10-2011 12:01] |
|
quote:Waarheen eigenlijk? Zo lang woon je toch nog niet in je huidige stekkie? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |