|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Boodschappen voor het weekend, en schoencadeautjes voor de kids... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
bub |
|
quote: Wat een ellende! |
|
14 liter Histor Monodek |
|
2 paar Vans Full Blown Chaos Hoodie Halfje wit Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Welnee man! De film is met zijn gortdroge humor hilarisch. Vooral de scene van Chevy Chase die even Spaans gitaar speelt en daarbij zingt voor een aantal dames om te imponeren. Heerlijke flauwekul! bub |
|
Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Een halve gram cocaïne? Zou je dat nou wel posten? Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
CD's: - Terrorizer - World Downfall - Hypocrisy - The Fourth Dimension LP: Nuclear Assault - Live At The Hammersmith Odeon Shirt: Warbringer - War without end |
|
quote: Een halve gram niet, dit gaat om een halve kilo Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
dan maakt het niet meer uit, dan is de politie of bang van je of je vriend ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Maim - Deceased to exist Voivod - Dimension hatross Voivod - Killing Technology Watchtower - Controle and resistance Mortuary Drape - All the witches dance Craft - Void Thornium - Dominions of the eclipse Vallenfyre - A fragile king Thulcandra - Under a frozen sun Megadeth - Killing is my business Megadeth - So far, so good, so what? Motorhead - Ace of spades Beach Boys - Pet sounds Cactus - Cactology Unholy - From the shadows Christ Agony - Trilogy Evoken - A caress of the void Iron Monkey - Iron monkey/our problem Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Amorak - s/t lp Blckwvs - 0130 lp Crowskin - Black Lava lp |
|
quote: Absoluur, topfilm met een topcast. Heb 'em zellef ook. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Liferuiner vs Tyler the Creator shirt Twee Hang the Bastard-cassettes (Raw Sorcery Tape en nog één waarvan ik echt geen idee heb wat het moet voorstellen) |
|
Ja hoor... |
|
Verbouwings opruiming bij de Movie Max: - The Screen At Kamchanot - Mr Nobody - Growth - Dead Doll - The Unborn (Asiatische) - Forest Of Death - The Eye 2 - Infection - Boo - Pandorum - Tales OF Terror - Quarantine 2 krasloten waar geen prijs op viel. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Autopsy - Shitfun Angelcorpse - Exterminate 5 Euro's? Op je muil!! |
|
The Shadows at the movies lp The Shadows greatest hits lp The Ventures greatest hits lp Ja zuster,nee zuster een rusthuis vol met liedjes lp Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
twee spijkerbroeken |
|
Spijkerbroeken zitten kut. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Jij loopt doorgaans in een maatpak? |
|
Lekker strak. @ OWW uiteraard [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 20-11-2011 19:12] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |