|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vader - Welcome To The Morbid Reich Faustian Spirit of the Earth |
|
Op vinyl Against God and Government |
|
Goed bezig! Bareuh... |
|
|
|
quote: Niet bij stil gestaan dat dit merk een aparte adapter heeft. Klote zooi nu moet ik een batterij gebruiken IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Yeah! Hun beste, vind ik zelf. Ik had hem als Dirty Rotten Demo. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
|
|
muziek van Paganini,Benatzky, Lehar, Falla, Turina en Bach IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Despicable me (lang leve de Aldi!) Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Moet ik schrijven wat i gekocht heb? Gaat jullie gewoon geen flikker aan. |
|
quote:Jammer dat ie alweer weg is, onze roodharige vriend. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Had ie haarverf gekocht dan? |
|
quote:Ik wilde het bijna zeggen, maar toen zag ik dat het Rotzak was. |
|
lp's uit de eurobak: David Bowie - Diamond Dogs Don McClean - American Pie Electric Light Orchestra - Out of the Blue Electric Light Orchestra - A New World Record Electric Light Orchestra - Discovery The Moody Blues - To Our Childrens Childrens Childrens Warhead - More Mailorder: Sea of Shit - demo 7" Thou - Malfeasance/Retribution 10" |
|
Op Party San, voor mooie prijsjes: Gorgoroth - Pentagram Gorgoroth - Under The Sign Of Hell Heretoir - Heretoir Waning - Population Control Agalloch - The Mantle Nasum - Shift ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Die's echt gaaf! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Zijn er hier mensen die dingen via groupon.nl kopen? Werkt dat? Ze hebben gewoon een vouwplank. Voor 12euro! Gezien bij the big bang theory. Handig voor shirts ed. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dude... |
|
quote::') [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 19-08-2011 23:41] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Is dat die serie met die nerds? Want dat zou wel wat verklaren namelijk. |
|
quote:Jup. Prachtserie! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Juistem. Geweldige serie idd. En ach. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Handig, hoor! Lijkt me. We doen hier niet aan strijken, maar wel aan shirts. Veel ook. Als je die een beetje goed opvouwt, dan hoeft dat ook niet, gewoon onderaan een stapel eerder schone was leggen. Maar met zo'n ding leg je ze een stuk strakker neer. Hoop ik. Blij! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dat wel ja. Mja, het zal wel handig zijn. Maar kom op, wat zouden ze hier vlak na de oorlog van gezegd hebben? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |