|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
In pre-order: |
|
Hypocrisy - Hell over Sofia (Blu-ray +2CD) Warbringer - Worlds Torn Asunder (+ bonus tracks en patch) |
|
bub |
|
Absu - Abzu |
|
quote: Ik hoop dat die deze week eindelijk in de rekken ligt in de plaatselijke Metalzone. Faustian Spirit of the Earth |
|
Kaart updates 2011 van Tele Atlas voor mijn navigatie. 149 pleuro. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
The Morningside - Treelogia The Morningside - The Wind, The Trees And The Shadows Of The Past Amber Tears - Key To December Grown Below - The Long Now |
|
quote: Voor dat geld heb je makkelijk een sim-lock vrije Nokia met gratis navigatie.... Boeiender |
|
En die update zijn vaak ook via internet gratis te downloaden. |
|
quote: jamaaaaaaaaaaaaar, das nie legaal man! Ik snap overigens wel waarom TomTom e.d. het moeilijk hebben, navigatie op de telefoon werkt prima. Boeiender |
|
Ik heb een dubbeldin 3 in 1 radio / blauwtand / navigatie in mijn auto ingebouwd dus gekut met weer een los apparaat zoals een losse navi of telefoon hoeft van mij niet zonodig. Downloaden wordt hem niet ivm pincode die aan de hand van je hardwarenummer en sd-kaartnummer via internet wordt aangemaakt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Vinylletjes: |
|
quote: Had je dat dan niet via blauwtant kunnen updaten? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Nope, updates op de sd kaart in het apparaat drukken en hij doet zijn ding. Duurde bijna 3 kwartier en behalve de kaarten heeft ook de overige software update merkte ik. Wat een kolder trouwens om een sd kaart te verpakken om een dvd doosje. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ach mensen willen wat vasthouden. Het voelt kut om alleen wat nullen en enen te kopen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Pasfoto's Identiteitsbewijs |
|
quote: Steeds minder. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: zag laatst een underground bandje wat usb sticks met het album, te koop had daaro. Erg cool, strax is alles streaming ha [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 26-10-2011 15:09] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
2e hands vinyl AC/DC - Powerage AC/DC - If You Want Blood Frank Marino and Mahogany Rush - Live Yngwie J. Malmsteen - I'll See The Light Tonight 12" (deze gekregen van een collega) bub |
|
|
|
Ah, dus zo ziet de repress van Southern Lord eruit! Ben nog steeds blij dat ik clear preorder heb gefixed via Trust No One samen met Irritante Klootzak |
|
quote: Is die mooier dan? |
|
quote: Zeker! En bovendien van het oorspronkelijke label. |
|
quote: quote: Dat vind ik dan weer totaal niet belangrijk. Ben allang blij dat ie opnieuw op plaat is uitgebracht. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |