|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoe zet ik die vervelende popup uit die aangeeft dat er een nieuw nummer begint? |
|
tools -> options -> general -> show desktop notifications |
|
Hoe kan ik een popup in stellen voor nummers die bokkie speelt? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Je kan je abonneren op zijn RSS-feed en een RSS reader gebruiken die popups ondersteunt. |
|
Heb ik een RSSfeed? |
|
quote:Ja, rechtsboven bij "Recently Listened Tracks". Dat oranje knopje. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 18-01-2013 0:08] |
|
Bij mij wil'ie niet updaten. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Je moet wel je mediaspeler afsluiten( en dat duurt soms een poosje, )anders wil het niet. |
|
Doet't alsnog niet. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Gewoon even handmatig downloaden en installeren. Kost een minuut. |
|
Nieuwe scrobbler = lievv! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ik heb wel het idee dat die nieuwe scrobbler sommige files nadien blijft claimen. Als ik mappen probeer te verwijderen waarin nummers staan die onlangs gescrobbled zijn, krijg ik een melding dat deze files nog door een ander programma in gebruik zijn. Dit is echt pas sinds een paar dagen zo. Meer mensen met die ervaring? |
|
Waar zit die Ipod scrobbler ook alweer? Iphone kan ik vniden, maar Ipod niet. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Die zit er automatisch in, je kunt dat volgens mij niet meer handmatig doen. Gewoon je iPod laten syncen met iTunes, dan gaat de scrobbler automatisch zijn werk doen. Je kunt wel instellen of je een melding wilt krijgen van de gescrobbelde tracks (zoals het voor de update ook was). Positief: je hoeft niet meer te wachten tot de iPod Scrobbler klaar is. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
wel een stuk instabieler die nieuwe versie. bij mij istie al enkele keren vastgelopen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hier bugt hij er ook soms uit. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Hij scant op kudtmuziek. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Bij jou werkt het dus helemaal niet? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Nee jij! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Nog altijd geen verbetering, iemand tips? |
|
Clean windows install. Scrobbler is down hier trouwens. =[ [Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 06-02-2013 15:17] Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Vanavond 100.000e scrobble halen Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Ik had een paar weken geleden de 150.000e. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik had al lang vijf keer gereset. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |