|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Lopen er minirockjes met haltertopjes rond daar in de zomer? LastFM gooit ze er bij mij toch echt tussen. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Niet genoeg in ieder geval! quote: Er mistte "ook" of "alsnog" in de eerste zin "Dingen waar je maar 1 play van hebt zet last.fm ook/alsnog in de recommendations. Staat er ook bij (Only 1 play in your library)." [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 11-07-2013 11:13] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Wat is 'genieg'? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Gaat lekker met typen vandaag :') Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:(': If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Behemoth bij de similar artists als Crade of Filth draait. Last.fm is kapot. Én even normaal doen tegen Tsjuder. [Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 12-07-2013 10:40] Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote:Die 'similar artists' bepalingen zijn alles behalve een wetenschap. Volgens mij wordt er gekeken/meten hoeveel mensen beide artiesten in hun library hebben en als vaak genoeg een bepaalde combinatie opduikt, zijn het volgens LastFM 'similar artists', bij associatie van een computer dus. Gezien Behemoth en CoF allebei grote, theatrale en commerciële extreme metalbbnds zijn, zijn er waarschijnlijk genoeg snotneuzen die ze beide draaien om ze voor LastFM similar te maken. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Dus eigenlijk niet echt meer serieus te nemen? =[ Op Metal Archives heb je ook similar artists, maar ook daar denk ik vaak "wtf?". Ik wil audiogalaxy terug. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote:Als je even leest hoe dat gaat, zie je dat daarvoor vaak genoeg mensen het moeten aangeven als similar om ervoor in aanmerking te komen. Dat is tenminste nog mensenwerk. Volgens mij op zich niets mis mee. Op fora als dit worden dergelijke associaties ook dagelijks gemaakt. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
last.fm doet heel raar signature |
|
heb je itunes? daar kun je dubbele shizle mee krijgen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
neej, zeker niet. Enkel Winamp signature |
|
MP3 speler dan misschien? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Ik heb hetzelfde probleem als Bart, maar ik lees bijna overal over het probleem. Ze zijn er mee bezig en waarschijnlijk komt het zoals altijd weer helemaal goed. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 16-07-2013 11:17] |
|
cradle of filth en behemoth zijn beide trendy pseudo bm. Ik zie wel waarom ze tot similar zijn beoordeelt door last.fm >_> |
|
quote:In welk universum is Behemoth pseudo-black? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Nu ja, het wordt soms wel een blackened death metal genoemd |
|
quote:In welk universum is dat pseudo-black? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
hoeveel universa zijn er eigenlijk? signature |
|
quote: Het hokjes universum voor dyslectici ofzo, ga effe relaxed buiten zitten met koud bier met je vragen |
|
quote: Echte death metal is geen echte black metal. Blackened death metal is echte death metal nog echte black metal, en dus pseudo-black metal en pseudo-death metal tegelijk. Pseudomoth. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote:Je praat peop, Ben. Dat Behemoth een heel licht black randje heeft, maakt ze nog geen nep-black. Ze maken geen nmlk geenszins black en pretenderen dit ook niet. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Je bedoelt 'noch'? Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Godver, zeg ik nog zo tegen mijzelf dat ik die fout niet mag maken... :') I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |