|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
|
|
Heb al even een nieuw account, want impulsiviteit. http://www.last.fm/user/BenxCo I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
signature |
|
quote: Ik zou dat zonde vinden van mijn bijna 100.000 scrobbles "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: +1, bijna 200.000 hier. |
|
Dat is bij mij inmiddels wel redelijk op orde. http://www.last.fm/user/andnino. Eerst had ik nog wel dat een band die ik luisterde voor een recensie in mijn top artists kwam. Nog een keer gehad met een of andere kwaliteit-uitermatend-teleurstellend-band die in m'n top 50 kwam, en waar ik vervolgens een pm met allerlei reclame-spam van kreeg "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: Bij mij een probleem dat ik redelijk veel grind/powerviolence luister wat scrobbeld als een debiel. Daarnaast ook een goede dosis ambient/drone wat dan weer voor geen meter scrobbeld. Echt een balans op mijn profiel zou ik nooit krijgen ben ik bang, of ze moeten het in uren/minuten gaan tellen. |
|
Ja, bekend, dat is ook waarom bij mij Rotten Sound zo hoog staat. En Cult of Luna (o.a.) zo laag "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: Je hebt zo'n widget die het aantal scrobbels omzet naar een aantal minuten (weet niet of ze van elk nummer de speelduur hebben, of dat ze een gemiddelde hebben). Wellicht helpt dat een beetje: http://www.normalisr.com/?username=pepsi-pim456 Zo stijgt in deze lijst And So I Watch You From Afar 16 plekken en daalt Trash Talk er 35. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 21-09-2012 17:32] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Yeah die ken ik, Nasum keldert bij mij naar de laatste plek en Final op de eerste. Volgens mij is Sunn O))) net uit mn top 50 verdwenen dus dan pakt 'ie hem niet mee, maar dat was mijn meest geluisterde artiest, met dubbel zoveel minuten als de nummer 2 |
|
Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Zekerste weten! |
|
Wordt al een hele dag niks gescrobbeld hier. Al mijn Converge scrobbels weg voor vandaag Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Ah last.fm gaat eindelijk kutbands weren? Goede zaak. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Nu ik er over nadenk, ik kan nu ongestraft naar Emmure luisteren... Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
hmpfl I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote:95/100 en 638/1000. Even noteren op m'n CV. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Stuk! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Je riep me? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Kun jij mijn last.fm maken dan? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik kan je wel tot last.fm zijn. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote:Check. Graag gedaan. Dat is dan 100 euro. |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |