|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Geen idee hoe het komt, maar onder de Brazilianen zitten er wel heel wat mensen met een imagoprobleem. Je moet de Facebookpagina 'Black metal girls' maar eens opzoeken ;') En op Facebook zijn het de Grieken die massaal random vriendschapsverzoeken sturen. Ik ben nochtans niet speciaal lid van Griekse groepen :x En dan krijg je een bericht 'if you are into black metal, check these bands'. If you are into black metal. Vraag mij af naar hoeveel mannen ze dat sturen ;') Willekeur en dictatuur! |
|
Ik heb nog verzoeken staan uit Algerije, Italië, Kroatië, Portugal, Polen en Iran. Ik ben duidelijk niet in trek bij Brazilianen. Oh, en India. [Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 25-01-2014 16:54] |
|
|
|
Als ik zo her en der kijk heb ik belachelijk weinig artists in de lijst staan. quote:Staan wel een paar fucking lekkere waifen tussen yo. [Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 27-01-2014 10:17] Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote:Transgenders, allemaal! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Dat jij dat ziet. Ben zelf niet zo goed in het herkennen van transgenders. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Ben ik de enige die e.e.a. mist door de problemen bij Last.fm? Eerder vandaag zo'n 40-50 artiesten kwijt die terug lijken te zijn, wel nog 500-1000 scrobbles minder dan gister. Het (tijdelijk) uitzetten van de Auto-correct optie (http://www.last.fm/settings/website) zou schijnbaar helpen, maar lost de problemen slechts voor een (nogal klein) deel op. quote: |
|
If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Is er al een Giro-nummer geopend? :O I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
(': If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Apart, check m'n scrobbles net en heb volgens mij hetzelfde probleem. Als dat maar goed komt! |
|
Al vaker gebeurd, eerste keer was bij mij ook paniek maar wordt volgens mij altijd gewoon gerepareerd "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Ik heb nog altijd meer scrobbles dan Bart, dus alles is goed. |
|
quote: Kwestie van tijd, Nicky, kwestie van tijd. Direct al mijn grind van 30 á 60 seconden in de afspeellijst! |
|
quote: Oldschool screamo en powerviolence are go! |
|
|
|
Track moet wel minstens 30 seconden zijn, als ik me niet vergis. Even op letten met je scrobbles ophogen door grind in te zetten Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Klopt, daarom zei ik: 30-60 seconden . |
|
Phew! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: |
|
Willekeur en dictatuur! |
|
|
|
Bij mij verdwijnen er vandaag allemaal shouts! ಠ_ಠ Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote::'') Thithatheater! :v If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |