|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Net mijn 50.000ste track gescrobbeld. De eer ging naar Le Toit Du Monde van Gorguts. Dadelijk een kop thee drinken om het te vieren. |
|
Nog mensen waar de iPod sinds de laatste scrobbler-update niet meer scrobblet? |
|
Veertig duizend scrobbles, trutten! Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Nog zo'n 2500 te gaan voor de 50k. |
|
Zo''n 78k hier! En ik bedoel bij synchroniseren met de pc. |
|
Noobs 137591 scrobbles van 3353 artiesten. |
|
73.006 hier, van 3292 verschillende artiesten. |
|
Tja sorry, de plays van m'n mp3 speler kunnen niet gescrobbeld worden |
|
Ja zo haal ik nooit zoveel scrobbles + artiesten. Site is al een paar uur down. |
|
Ah de internationale sites zijn nog wel bereikbaar en er zijn geen scrobbles verloren gegaan. |
|
Last FM registreert op dit moment nog steeds alles, de website ligt er wel uit. Ik gebruik namelijk Universal Scrobbler voor CD's en de desktopversie van Last FM blijft zichzelf verversen met nieuwe songs. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 18-09-2013 13:03] |
|
Vraagje van een Last.fm-noob: ik luister regelmatig muziek via mijn iPod, maar aangesloten op mijn laptop (omdat niet al mijn muziek op mijn laptop maar wel op mijn iPod staat). Maar die nummers worden telkens 3x gescrobbled: 1x voor de iPod, 1x doordat ik het aan het beluisteren ben, maar vanwaar die 3de keer? Iemand een idee? Want ik ben autistisch genoeg om de overtollige scrobbles dan handmatig te verwijderen maar kan niet echt de bedoeling zijn. Willekeur en dictatuur! |
|
Geen idee, heb sowieso geen enkele ervaring met i-dingen. |
|
Geen idee, weet alleen dat toen ik muziek via mijn pc luisterde laatst ook alles drie keer gescrobbeld werd. Toen de plugin opnieuw geinstalleerd en sindsdien doet hij weer normaal. |
|
nooit echt begrepen dat lastfm IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
De scrobbler doet sinds de laatste update sowieso raar. Op mijn Windows start hij soms verkeerd op: dan is hij wel zichtbaar als proces, maar opent hij niet en scrobblet hij ook niks. Op mijn Mac, die draait op Snow Leopard (een nog door Apple zelf ondersteund systeem), kan ik hem niet eens meer installeren. Terwijl hij vóór de update nog gewoon werkte. "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Hm, bij mij is er niets geks aan de hand. Je hebt niet per ongeluk zo'n bèta-versie geïnstalleerd? "Only for the brave" noemen ze die geloof ik. |
|
Ik zit met het probleem dat iedere keer als ik mijn iPod scrobble en de gescrobblede tracks doorstuur, de Scrobbler uitvalt. Rare jongens, die dingen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik heb ook een profiel aangemaakt op libre.fm: een soort open source last.fm. Ik denk niet dat ik er echt iets mee ga doen en het ziet er allemaal erg lelijk uit, maar het kost weinig moeite. Misschien wordt het ooit nog iets. Het idee spreekt me wel aan. http://libre.fm http://en.wikipedia.org/wiki/Libre.fm [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 14-10-2013 10:47] |
|
Als ik het goed begrijp is het exact hetzelfde als Last.fm, op onderstaande na? "The main reasoning behind the foundation of Libre.fm was to provide a service similar to last.fm that respects the privacy of its users and their information. As such, Libre.fm does not log users' IP addresses, allows users to decide if their listening habits are to be made public or not, and does not claim ownership on users' data." |
|
quote:Ja, zoiets. Ik heb het even uitgeprobeerd en ik vind het eigenlijk toch behoorlijk gebrekkig. Misschien had ik het niet moeten posten. |
|
quote: Haha, wat schort er allemaal aan dan? |
|
quote:Geen leuke plaatjes. Je moet wisselen tussen tabs i.p.v. dat alle informatie op dezelfde plek staat. Geen similar artists bij bandpagina's. Als je op een bandnaam zoekt krijg je een lijst met vooral verkeerd gescrobbelde namen. Ik kan niks vinden over events. Veel minder info over alles... Sorry, had het eerst even fatsoenlijk moeten proberen voordat ik hier postte. Toch dacht ik dat het ook aardig bekend en kwalitatief was. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 14-10-2013 11:33] |
|
Het is misschien iets voor in de toekomst Overigens snap ik het probleem van last.fm qua privacy niet echt. Als zij als hun eigendom willen beschouwen de statistiek dat ik alle albums van Hans Zimmer heb gehoord, wens ik ze daar veel plezier mee. "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |