|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Uhm, ja. Het was inderdaad exact mijn punt dat dingen nooit mogen veranderen. Héél scherp opgemerkt. Chapeau. Wijsheid. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Nope. Hartstikke leeg. Echt hartverscheurend als dat verloren gegaan is. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Ik had de update nog geanticipeerd en m'n "Seen live"-lijstje nog in een doc op m'n pc gezet, blij dat ik het in the end gedaan heb nergens ook maar iets van back-up? [Dit bericht is gewijzigd door Buried op 18-08-2015 23:18] |
|
Ik kan nu wel zien wat mijn favoriete album in 2009 was, of welke artiest ik het meest scrobbelde in 2011. Of achterhalen wat ik op 1 mei 2010 vooral geluisterd heb, of zien dat ik 18 mei geen muziek heb afgespeeld. |
|
quote: Ik dacht er vorige week nog aan, maar was er niet aan toegekomen. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Volgens mij zag ik de oude status nog ergens bij de instellingen staan. Hier had uw advertentie kunnen staan! |
|
Bij mij staat dat er dus niet Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik lees het nu ook beter Bij mij dus wel, kan er verder alleen niks mee ..... Hier had uw advertentie kunnen staan! |
|
quote: Tot juli 2011: https://web.archive.org/web/20110821032257/http://www.last.fm/user/pepsi-pim456 You have time. You are doing fine. |
|
Twee weken na het overgaan op de nieuwe site, zijn nog steeds niet alle functies online.. :') En kan iemand al zijn events vinden waar ie naar toe zou gaan? |
|
alles maar in de facebook kalender gepropt qua gigs enzo. Het is vooral bloated en veel minder functioneel. Al had ik het idee dat het functionele uiterlijk niet hielp met de populariteit. |
|
Ik kan het nu ook niet vinden, maar ik maakte er ook nooit echt gebruik van. |
|
Events zijn nog in progress, schiet allemaal niet op nee. In ieder geval kloppen mijn scrobbles weer sinds een aantal dagen en kan je tracks weer verwijderen. |
|
Duurt 2,5 maand maar we kunnen inmiddels weer events toevoegen! Misschien kon dit al iets eerder, maar ik kijk tegenwoordig niet meer dagelijks op de site. |
|
Ik heb mij gewoon uitgeschreven. Had nog weinig zin, de nieuwe website lijkt echt nergens naar. En er is al heel lang een probleem met iPod scrobbling, waardoor het net dat beetje te veel moeite werd. Een incompleet profiel is ook niets. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Het is er niet beter op geworden nee. Maar ach, blijft wel leuk. |
|
|
|
quote: |
|
Voor mij heeft het helemaal zijn waarde verloren sinds je geen lijst van aangeraden events in de buurt meer te zien kunt krijgen. Ongelooflijk dat ze de boel zo afgebroken hebben. If it ain't broke, don't fix it. |
|
Werkt de site trouwens nog wel? Ik kan namelijk ook geen eigen muziek meer uploaden en geen titels van nummers en albums corrigeren. Volgens mij gaat Sonemic dit scrobbel gebeuren ook implementeren uiteindelijk en concerten en festivals zijn er sowieso al te vinden. |
|
Met Explr.fm krijg je een overzicht waar alle door jou beluisterde artiesten vandaan komen. Geinig. [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 13-04-2018 14:09] |
|
Best interessant, thanks. 68/197 hier. |
|
Vet! Ik ben een pleb met Amerikaanse smaak en maar 57 landen. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik heb ook maar 57 landen. Hafgufa |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |