|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee. Ik zou er persoonlijk niet van kunnen slapen vannacht. |
|
In een inhoudelijke bui vandaag? Pas op dat je niet te interessant wordt. Willekeur en dictatuur! |
|
Scrobble je vanuit een iPod? Dan kan er inderdaad wel zoiets misgaan. |
|
quote: Heb ik inderdaad ook al voorgehad, maar nu had ik niet eens vanaf iPod geluisterd. Het is vreemd! Willekeur en dictatuur! |
|
Waarschijnlijk zal je scrobbler geflipt zijn en is het foutgegaan bij het uploaden van je cache. Listened tracks aanklikken en deleten maar |
|
Scrobble 70.000 is een feit, Castevet - The Tower had de 'eer'... Zo, tot daar mijn nutteloze-statistiekjes-bijdrage van de dag. |
|
666ste artiest: Lil' Jon. Wat een gemiste kans Willekeur en dictatuur! |
|
Get Crunk! Kan niet beter. |
|
Op 11000: Overkill - Playing With Spiders/Skullkrusher |
|
9408: Enslaved – Heimdallr |
|
113209 : Red House Painters – Void signature |
|
12028: Bethlehem - Letale familiäre Insomnie |
|
175.936: Pink Floyd - Echoes Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
74.000 - Laster - Alles wat mij bevalt, ontvalt me |
|
Godver, mooie titel! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
http://www.last.fm/user/OZZ-Works En dat werkt dan voor ZM. [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 08-11-2014 16:42] ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Goed he Hier had uw advertentie kunnen staan! |
|
quote: Vangt dan ook genres op die onder de redacteuren niet zo gewild zijn, maar wel een recensie moeten krijgen |
|
quote: Ik kijk nu al uit naar de eerste recensies van Blof, The Corrs, Anouk en Marco Borsato. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Als jij dat graag wilt, kan dat best geregeld worden Trouwens ... Het is wel handig als je plaatjes werken op een forum Enne ... als je wat verder kijkt, zie je genoeg metal bij mijn beluisterde artiesten staan. Daar zit alleen meer variatie in, waardoor ze minder hoog in de lijst staan. Hier had uw advertentie kunnen staan! |
|
variatie maar dan nog steeds de standard dingen over het algemeen. Dan ben ik nogal bang dat het te snel iets word zoals. "lijkt te veel op judas priest maakt niet goed uit dat het goed is uitgevoerd 7/10" etc |
|
Lijkt erop dat last.fm eindelijk een update krijgt: http://beta.last.fm/ Nieuwe app ziet er ook stuk beter uit. Ze liepen nogal achter op dat vlak. Verder lijkt het vooral dezelfde functionaliteit met een moderner uiterlijk. Voor de mensen die het misschien interesseert: http://www.last.fm/user/rvankruistum |
|
De look van die beta word ik echt niet vrolijk van. Onoverzichtelijk met al die grote foto's en zo. |
|
wat moet ik met individuele nummer aanbevelingen? zal nog met net in de beta zitten... |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |